گامی دیگر به سوی گسترش پول مجازی

مایکروسافت هم به جمع پذیرندگان بیت کوین پیوست

وب سایت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که خریداران محصولات این شرکت می توانند هزینه برخی از این اقلام را از طریق بیت کوین پرداخت کنند.
کد خبر: ۷۴۹۵۳۵
مایکروسافت هم به جمع پذیرندگان بیت کوین پیوست

جام جم کلیک: در چند سال اخیر، ورود پول مجازی به حوزه تبادلات مالی در دنیای دیجیتال، سروصدای زیادی ایجاد کرده است. در این میان، بیت کوین را می توان پرچم دار این حرکت دانست.

با وجود اینکه در اوایل شکل گیری پول مجازی و به ویژه بیت کوین، مقاومت های زیادی در برابر پذیرش این واحد پولی به انجام می رسید، اما به نظر می رسد که این مقاومت به تدریج در حال کمرنگ شدن است. بسیاری از فروشگاه ها و شرکت های بزرگ دنیای دیجیتال به تدریج، بیت کوین را به فهرست شیوه های مورد قبول خود افزوده اند.

در این میان، شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام داشته است که مشتریان برخی اقلام، نظیر بعضی از نرم افزارهای ویندوزاستور و نیز بعضی از بازی های ایکس باکس و چند سرویس دیگر مایکروسافت می توانند از بیت کوین برای پرداخت مبلغ مورد نظر خود استفاده کنند. البته در این میان، مایکروسافت به صورت مستقیم وجه را دریافت نمی کند و از یک واسطه سوم یعنی «بیت پی» (BitPay) استفاده می‌کند. همچنین فعلا این امکان فقط در اختیار افراد ساکن در خاک ایالات متحده خواهد بود.

صالح سپهری فر
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها