گیفت کارت ها انواع مختلفی داردگیفت کارت آیتونز، گیفت کارت گوگل پلی استور، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس و غیره.
کد خبر: ۷۰۶۴۴۴
نرم افزار کیف پول گوگل برای خرید از گوگل پلی عرضه شد

پس از خرید گیفت کارت آیتونزو خرید گیفت کارت گوگل پلی استوربلافاصله کد کارت را دریافت میکنید و هم چنین کارت برایتان از طریق ایمیل ارسال میشود و پس از آن نیز اسکن فیزیکی را در ایمیل خود دریافت میکنید.

گیفت کارت گوگل پلی استورقابل استفاده در دستگاههای اندرویدی است و با شارژ این گیفت کارتها در اکانت جیمیل خود میتوانید محصولات دیجیتالی موجود در گوگل پلی استور را خریداری نمایید. این محصولات میتوانند برنامه ، بازی ، موزیک ، کتاب ، فیلم و غیره باشد.

گیفت کارت گوگل پلیدر حال حاضر در آمریکا و انگلستان عرضه شده و برای استفاده از آنها باید حتماً آدرس جیمیل یا گوگل شما مربوط به کشور آمریکا یا انگلستان باشد .

حالا این گیفت کارتها را درنظر بگیرید که بعنوان هدیه به یک شخص درنظر گرفتید برای جلوگیری از دردسرهای شناسه ای آن نرم افزاری ارائه گردیده تا بتوان حساب دوستان و آشنایان خود را شارژ کنید. گوگل این برنامه را به تازگی برای آندروید و iOS عرضه نموده. که ویژگی های دیگری نیز بهمراه دارد از جمله عکس گرفتن از یک کارت و یا محصول و دریافت کد و شناسه آن در گوگل پلی.این برنامه به زبان های گوناگونی از جمله اسپانیایی نیز توسعه داده شده است.

با استفاده از این برنامه می توانید از یک شناسه محصول عکس گرفته و قیمت آنرا با سایر شرکت های فروشنده در گوگل پلی مقایسه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها