فرار دو قاتل بی رحم به تهران

زن خیانتکار، همسرش را کشت

کاراگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قاتل متواری را که پس از کشتن همسرش، مخفی شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۷۳۲۵۱۹
زن خیانتکار، همسرش را کشت

سرهنگ حسین بیدمشکی، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری شفا مبنی بر اینکه پسرش به نام «ابراهیم» که با همسرش اختلاف داشته از دو روز قبل مفقود گردیده و اثری از وی و همسرش نیست،‌ موضوع به این پلیس واصل و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل فقدانی واقع در بلوار ابوطالب شده و طی بررسی های کارشناسانه توسط تیم بررسی صحنه جرم از داخل سیفون آشپزخانه و پرده آشپزخانه، خون و خونابه کشف شد که با مشاهده این آثار احتمال غریب به یقین قتل بوقوع پیوست بود.

سرهنگ بیدمشکی گفت: با انجام اقدامات فنی، کاراگاهان متوجه شدند همسر مقتول با فرد دیگری رابطه دوستی داشته و از آنجایی که مدت دو روز بود که وی مشاهده نشده بود کاراگاهان با یکسری اقدامات گسترده اطلاعاتی محل اختفاء وی را در تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی به پایتخت عزیمت کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه هر دو متهم دستگیر و به پلیس آگاهی خراسان رضوی منتقل شدند، افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده صراحتا به قتل «ابراهیم» با استفاده از چاقو و انتقال جسد به بیرون شهر اعتراف کرده که در این خصوص اقدامات لازم و تنظیم پرونده مقدماتی انجام و هر دو متهم با قرار لازم جهت ادامه تحقیقات در بازداشت پلیس آگاهی می باشند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
۰
۰
باز هم خیانت؟؟؟؟؟
نیایش
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
با 21 ضربه چاقو بوده
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
۰
۰
از روزی كه این چیز ها رو تو جام جم می خونم به همه چیز این دنیا شك دارم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها