پسر جوانی که به دلیل مسائل اخلاقی، صاحب یک باغ را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دادگاه کیفری تبرئه شد.
کد خبر: ۷۵۵۹۹۵
نیت شیطانی داشت، سرش را برید

چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع قتل یک صاحب باغ قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل آنها با جسد مرد میانسالی روبرو شدند که سرش بریده شده بود بنابراین تحقیقات در خصوص کشف راز این قتل آغاز شد و در ادامه کارآگاهان پلیس دریافتند، که چند پسر جوان به باغ این مرد رفت و آمد داشته اند بنابراین ماموران به سراغ این چند پسر رفته و در تحقیق از آنها در نهایت یکی از آنها به قتل این مرد 57 ساله اعتراف کرد.

او در بازجویی ها گفت: صاحب این باغ هر روز من و دوستانم را به بهانه چیدن میوه به باغش می برد و پس از کار کشیدن از ما، همه ما را مورد آزار و اذیت قرار می داد.روز حادثه او مرا به همراه برادر کوچکم به باغ برد و قصد داشت برادرم را هم مورد آزار و اذیت قرار دهد. برای همین عصبانی شدم و با چاقو او را کشتم و سرش را هم بریدم.

با اعتراف این پسر، خانواده مقتول نیز رضایت خود را اعلام کردند بنابراین پرونده پس از صدور کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران راجاع شد.

این پسر در این شعبه محاکمه شد و به دلیل رضایت اولیای دم و شرایط موجود در پرونده از اتهام قتل تبرئه شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها