حسن جوهرچی - بازیگر مهمان مجموعه تلویزیونی "زخم" - بیان کرد: دقت و موشکافی نیروهای پلیس در داستان "زخم" به کشف معماهای پرونده‌ها و ابراز اشتباهات از سوی آنان منجر می‌شود.
کد خبر: ۷۲۴۹۶۴
حسن جوهرچی توسط پلیس «زخم» دستگیر می‌شود

حسن جوهرچی - بازیگر نقش هاشم در مجموعه تلویزیونی "زخم" - که از دوازدهم مهرماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت، به ابعاد روانشناسانه و جامعه‌شناسانه این سریال اشاره کرد و گفت: هاشم فرد کارخانه‌داری در اپیزود هنگامه است و در جریان تصادفی توسط پلیس دستگیر و رازهایی از زندگی‌اش افشا می شود. این اپیزود و داستان این کاراکتر به بیننده یادآوری می‌کند که نمی‌توان افراد را بر اساس ظاهرشان قضاوت کرد و درباره‌شان نظر داد.

وی در پاسخ به این که آیا مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در ساخت این سریال نگاهی تحمیلی در بازنمایی نیروی پلیس را به کار اضافه کرده است یا نه؟ افزود: به نظرم چنین نگاهی بر مجموعه حاکم نیست. این طور نیست که پلیس همیشه برگ برنده در دست داشته باشد اما دقت و ریزبینی نیروهای پلیس و سروان و سرهنگ داستان که نقش های آن را آقای برزو ارجمند و محمد صادقی ایفا می‌کنند، باعث می‌شود تا متهمان شناسایی شوند و اشتباهات خود را هم ابراز کنند. این نگاه به هیچ وجه اغراق‌آمیز به نظر نمی‌رسد حداقل در اپیزودی که من بازی کردم اینطور نبود. ضمن این که خود آقای آب پرور به عنوان کارگردان دقت و وسواس زیادی در نوع روایت داستان دارند. جوهرچی این روزها سریال "کیمیا" به کارگردانی جواد افشار و "کپی برابر اصل" به کارگردانی سید ضیاالدین دری را آماده پخش دارد.

مجموعه "زخم" به تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای از 12 مهر ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه رفت . این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است و به قلم سعید رحمانی نوشته شده است و به نقش و جایگاه مشاوران زن در کلانتری‌ها می‌پردازد. (روابط عمومی شبکه سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها