گزارشی از پشت‌صحنه سریال «آرام می‌گیریم»

ماجـراهای وایـبری در سریالی با بازی «لعیا زنگنه»

لعیا زنگنه بعد از نقاشی به سراغ تئاتر آمد

لعیا زنگنه که پس از بازیگری به سراغ نقاشی رفت و حتی سال گذشته نمایشگاهی هم برگزار کرد، این روز‌ها سری به تئا‌تر زده و قرار است در نمایشنامه‌خوانی «تیغ کهنه» به کارگردانی محمد حاتمی حضور یابد.
کد خبر: ۷۱۳۶۵۳
لعیا زنگنه بعد از نقاشی به سراغ تئاتر آمد

این اجرا که شنبه 15 شهریور در باغ موزه قصر برگزار می‌شود، به همت بنیاد خیریه برکت برپا خواهد شد. نمایشنامه «تیغ کهنه» نوشته محمدامیر یاراحمدی است که محمد حاتمی قصد دارد در یک نمایشنامه‌خوانی خیریه «تیغ کهنه» را با نقش‌خوانی لعیا زنگنه، فرخ نعمتی، اصغر همت، مریم سعادت، حسین محب اهری، پارسا کمانی و الهام دهقانی اجرا کند.

/Media/Image/1392/12/25/635305266602739745.jpg
نمایشنامه «تیغ کهنه» درباره اتفاقات بعد از کودتای 28 مرداد در دهه 30 است که این اتفاقات در خانواده دکتر فرزام بازخورد پیدا کرده است. نمایشنامه‌خوانی «تیغ کهنه» شنبه 15 شهریور ساعت 19 در باغ موزه قصر واقع در خیابان شریعتی، خیابان پلیس، میدان پلیس برگزار می‌شود.
لازم به یادآوری است؛ بنیاد برکت در راستای اهداف برنامه‌های خیریه خود اقدام به برپایی نمایشنامه‌خوانی‌های مختلفی در سطح شهر تهران کرده و تاکنون آثار بزرگان ادبیات نمایشی ایران و جهان همچون اکبر رادی، بهرام بیضایی، نیل سایمون، دیوید فوئتکینو و... را با حضور چهره‌های سینمایی و تئاتری نقش‌خوانی کرده است.
(روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها