شبکه‌های 2، تهران و پویا برای تعطیلات آخر هفته کودکان و نوجوانان چند فیلم تدارک دیده‌اند

«چای جوشیده» در تلویزیون دیدنی می‌شود

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن سرگذشت ریچارد کمپ، خرگوش مخملی، سلاله، راز فانوس، برکه من، دست‌های مسلح، فرشته چهارم، حس تنهایی، برگشت‌ناپذیر، فیلبان نابغه، گمشده 1980، تعطیلات دوست‌داشتنی، طمع، مروارید سرخ، چای جوشیده، در جستجوی ماوریکس، دعوت، راز، سپیده، عبور از غبار، بچه خرس‌های قطبی و تایتان امروز و فردا از شبکه‌های مختلف تلویزیون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۷۰۸۱۶۸
«چای جوشیده» در تلویزیون دیدنی می‌شود

شبکه یک

امروز: ساعت22، سرگذشت ریچارد کمپ

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، اشغالگر

فیلم سینمایی «سرگذشت ریچارد کمپ» به کارگردانی ژرمینال آلوارز، امروز ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی ژان، هاگز آنگلید و ملانی تیئری آمده است که در سال 2009 ریچارد کمپ میانسال که کمیسر اداره پلیس است در پی بررسی یک پرونده قتل با شاهدی به نام هلن بتیستلی آشنا می‌شود. ریچارد در جستجوی اسناد و شواهد پرونده ناگهان در زمان سفر کرده و به دوره جوانی‌اش در اداره پلیس باز می‌گردد. فیلم تلویزیونی «اشغالگر» به کارگردانی دانیل کالپارسور، فردا ساعت 14 و 50‌دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه 2

امروز: ساعت 9 و 30 دقیقه، خرگوش مخملی‌/‌ ساعت 21، سلاسه

فردا: ساعت 8، راز فانوس‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، برکه من

انیمیشن «خرگوش مخملی» به کارگردانی دنیز کواسنل، امروز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود. در این فیلم جین سیمور، تام اسکریت و الن برستین بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «سلاله» به کارگردانی حسین تبریزی هم امروز ساعت 21 در جدول پخش این شبکه گنجانده شده است. دراین فیلم افسر اسدی، سیاوش طهمورث، حسن جوهرچی و نیلوفر شهیدی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «راز فانوس» به کارگردانی محمد حسن‌زاده، فردا ساعت 8 صبح از شبکه دو پخش می‌شود. اصغر محبی، علی سلیمانی، سپیده خداوردی، امید رمضانی و مونا فرجاد در این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی انوش جعفریان ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «برکه من» به کارگردانی کلود نوریدسانی و ماری پرنو هم فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

شبکه 3

امروز: ساعت 11، دست‌های مسلح‌/‌ ساعت 19، بیداری 1 ‌/‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، فرشته چهارم

فردا: ساعت 11 و 30 دقیقه، حس تنهایی‌/‌ ساعت 16، بیداری 2‌/‌ ساعت 19، برگشت ناپذیر

فیلم سینمایی «دست‌های مسلح» به کارگردانی پایری جولیوت، امروز ساعت 11 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

در این فیلم روشدی زم، لیلا بختی، مارک لاوین و مارلین کانتو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی «بیداری 1» به کارگردانی بهرام عظیم‌پور و تهیه‌کنندگی آقاهرندی و پورکیانی محصول سال 1386 شبکه سه، امروز ساعت 19 از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

این فیلم روایت زندگی ترنگ و سینا دختر و پسری جوان از دو خاستگاه اجتماعی مختلف هستند. آنها ازدواج می‌کنند اما سینا بر اثر بیماری می‌میرد و ترنگ که باردار است قصد دارد فرزندش را سقط کند اما خواهر سینا که خود بچه‌دار نمی‌شود مخالفت می‌کند و قرار می‌شود ترنگ بچه را پس از به دنیا آمدن به خواهر سینا بسپارد. داوود رشیدی، پرویز پورحسینی، آتیلا پسیانی و بهناز جعفری در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

قسمت دوم فیلم تلویزیونی «بیداری» فردا ساعت 16 از شبکه سه سیما به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «فرشته چهارم» به کارگردانی جان ایروین محصول سال 2001 و تولید مشترک انگلیس و کانادا، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش ‌می‌شود. در این فیلم جیسون پریسلی، فورست ویتاکر و شارلوت رامپلینگ بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «حس تنهایی» به کارگردانی مجیدحسین شیرودی فردا ساعت 11 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «برگشت ناپذیر» به کارگردانی امیر احمد انصاری، فردا ساعت 19 از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. در این فیلم حشمت آرمیده، محسن نجفی، شاهرخ استخری، علیرضا کمالی، امیرحسین صدیق و ماه‌چهره خلیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه 4

امروز: ساعت 15، فیلبان نابغه

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، گمشده 1980

فیلم سینمایی «فیلبان نابغه» به کارگردانی شونساکو کاواکی، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود. در این فیلم یویا یاگیرا و تاکاکو توکیا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «گمشده 1980» به کارگردانی جیمز مارش، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. وارن کلارک و پدی کونسایدین در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، تعطیلات دوست‌داشتنی

فردا: 40 دقیقه بامداد، طمع‌/‌ ساعت 9، مروارید سرخ‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، چای جوشیده‌/‌ ساعت 21 و 45 دقیقه، در جستجوی ماوریکس

فیلم تلویزیونی «تعطیلات دوست‌داشتنی» به کارگردانی سیدوحید حسینی، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «طمع» به کارگردانی بهادر اسدی، فردا ساعت 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود.

انیمیشن «مروارید سرخ» به کارگردانی بهروز سلطانی‌فر، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «چای جوشیده» به کارگردانی افشین صادقی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. مجید مشیری، کیوان محمود نژاد، بهرام ابراهیمی، پدیده پریدری و رزا آرایش در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «در جستجوی ماوریکس» به کارگردانی مایکل اپتد، فردا ساعت 21 و 45 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، دعوت

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، ‌ راز

فیلم تلویزیونی «دعوت» به کارگردانی سید مجتبی اسدپور، امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی حسین حقائی صرمی و تولید مرکز قم است.

فیلم تلویزیونی «راز» به کارگردانی وحیدرضا حدیدی و تهیه‌کنندگی کامران پاک‌منش، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه پویا

امروز: ساعت 21، بچه‌ خرس‌های قطبی

فردا: ساعت 21، تایتان

انیمیشن «بچه خرس‌های قطبی»، امروز ساعت 21 از شبکـه پویا پخش می‌شود.

این انیمیشن درباره بچه خرس‌هایی با نام‌های موشکا و میشکاست که با مجروح شدن پدرشان وظیفه او را انجام داده و ماموریت دارند بهار را به قطب بیاورند و در این راه با یک بچه سیل آشنا می‌شوند.

انیمیشن «تایتان» هم فردا ساعت 21 از شبکه پویا به‌نمایش درمی‌آید. داستان در سال 3028 میلادی که بشر فضا را تسخیر کرده، اتفاق می‌افتد که سفر به کهکشان‌های دور‌دست امری طبیعی است. مرد جوانی ماموریت دارد تا کشتی زمینیان را قبل از این‌که دشمنان فضایی از راه برسند پیدا کند تا زندگی بشر از نابودی نجات یابد.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «رویای محبت»، «وقت»، «پری»، «دستبرد» و «خط مقدم خانه» امروز و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «به خاطر خواهرم»، «سرزمین مادری»، «طمع، احتیاط»، «برنده و بازنده» و «هفت مرد جنگی» فردا در ساعت‌های 15 ،17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها