نماینده یونیسف در ایران با قدردانی از کمپین رسانه ملی در حمایت از کودکان غزه آن را حرکتی بی‌سابقه توصیف کرد.
کد خبر: ۷۰۲۶۶۲
قدردانی یونیسف از کمپین تلویزیون ایران در حمایت از کودکان غزه

به گزارش روابط‌عمومی تلویزیون، محمدمنیر صفی‌الدین، نماینده یونیسف در ایران حرکت رسانه‌ای شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی در حمایت از کودکان بی‌دفاع غزه را کاری بی‌سابقه خواند و از دست‌اندرکاران این برنامه و هنرمندان این کمپین قدردانی کرد.

وی که دیروز مهمان افتخاری برنامه «بچه‌های ایران؛ بچه‌های غزه» بود با حضور در این برنامه از اقدام تلویزیون ایران حمایت کرده و از رسانه‌های جهان خواست پیام مظلومیت کودک غزه را به گوش جهانیان برسانند.

در برنامه دیروز بچه‌های ایران؛ بچه‌های غزه چهره‌هایی همچون سردار طلایی، علی نصیریان، نیما نکیسا، امید یگانه (خواننده)، رودابه حمزه‌ای (شاعر) و... حضور داشتند.

«درد مشترک» فراگیر شد

در ادامه حرکت رسانه‌ای تلویزیون در حمایت از مردم مظلوم غزه و پس از پخش همزمان برنامه «کودکان ایران، کودکان غزه» از شبکه‌های مختلف، برنامه «درد مشترک» نیز برای همدردی با زنان و دختران غزه به طور همزمان از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی تلویزیون، برنامه درد مشترک تولید شبکه دو است که امروز، فردا و جمعه از ساعت 16 تا 19 به طور همزمان از شبکه‌های یک، دو، سه، تهران، آموزش، قرآن و جام‌جم پخش خواهد شد.

این برنامه با حضور نمایندگان، فعالان، انجمن‌ها و تشکل‌های مردمی، حمایت و اعلام آمادگی این سازمان‌های مردم‌نهاد را رسانه‌ای خواهد کرد.

در برنامه درد مشترک تلاش می‌شود صدای مادران و دختران ایرانی در حمایت از مادران و دختران غزه و همگرایی خانواده‌های ایرانی با مردم مظلوم غزه به گوش مردم جهان و مجامع بین‌المللی برسد تا شاهد نمایش شکوهمند صبر و مقاومت مادران و دختران غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی باشیم.این شبکه‌ها برنامه کودکان ایران، کودکان غزه را هر روز از ساعت 17 تا 19 پخش می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها