دبیر شورای نگهبان از اهتمام سیمای جمهوری اسلامی ایران در تولید برنامه های اثرگذار معارفی در ماه مبارک رمضان و تابستان 93 ، به ویژه برنامه های شبکه های سیما در حمایت از مردم مظلوم غزه قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۱۱۸۶۵
تقدیر دبیر شورای نگهبان از برنامه های موثر تلویزیون

آیت الله احمد جنتی با اشاره به نقش تاثیر گذار صداوسیما در فراخوان مردم در همایش های عظیم اسلامی و انقلابی تاکید کرد: در جریان هایی همچون یوم الله 22 بهمن و روز جهانی قدس، محکومیت فتنه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، رسانه ملی نقش تعیین کننده و اثرگذاری دارد.

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: صدا وسیما در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ظلم رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین را به خوبی نشان داد و عواطف و احساسات مردم به نفع مظلومین را برانگیخت. مردم حقایق سرزمین اشغالی فلسطین را به چشم خود دیدند و از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

وی با ابراز امیدواری در خصوص آزادی غزه و قدس شریف تاکید کرد فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر نابودی اسرائیل محقق خواهد شد.

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش تعیین کننده صداوسیما در عرصه های مختلف انقلاب از جمله خنثی کردن فتنه 88 گفت : هنوز مسئله فتنه مطرح است و رهبر معظم انقلاب مرتب بر این نکته تاکید می کند . صداوسیما باید اینها را شناسایی و خنثی کند تا عزت اسلام و اهلش و و ذلت نفاق و اهلش نشان داده شود.

دبیر شورای نگهبان توجه به ارزش های دینی و انقلابی از جمله حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ ازدواج، مذمت طلاق، بالابردن آستانه تحمل و نکوهش غرب زدگی را در رسانه ملی ضروری دانست و بر توجه ویژه برنامه سازان به این موضوعات تاکید کرد.

دبیر شورای نگهبان با برشمردن ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر از صداوسیما برای پرداختن به شخصیت و ویژگی های این دو شهید والامقام قدردانی کرد.

آیت الله جنتی در پایان سخنان خود ایستادگی رسانه ملی و به ویژه سیمای جمهوری اسلامی ایران در مقابل شبکه های ماهواره ای را ستود و خطاب به مدیران ، کارکنان و برنامه سازان تلویزیون گفت : کاری کنید که خدا و مردم همیشه از شما راضی باشند. (روابط عمومی معاونت سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها