آتنه فقیه نصیری که این روزها در مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» ایفای نقش می‌کند، این سریال را شمایی از زندگی روزمره و پیشامدهای معمولی یک خانواده پرجمعیت دانست.
کد خبر: ۶۹۰۲۰۹
آتنه فقیه‌نصیری: «شمعدونی» طنز نیست

آتنه فقیه نصیری، بازیگر نقش زهره در سریال «شمعدونی» درباره فضای حاکم بر این مجموعه گفت: نقش زهره ویژگی خاصی ندارد و مانند بسیاری از زنان جامعه است. به نظر من باید آن را در قالب سریال دید و درباره‌اش نظر داد. مجموعه «شعمدونی» نیز به هیچ وجه یک کار طنز نیست. بلکه دارای موقعیت‌های طنز است. بنابراین همه بازیگران بازی هایی کاملا رئال و واقع گرایانه از خود نشان می دهند.


وی درباره گروه بازیگران این سریال افزود: به نظرم تنوع خوبی در گروه بازیگران این سریال صورت گرفته است. همچنین گروه کارگردانی بسیار قوی و توانمند هستند. ضمن این که همه بازیگران و اعضای گروه در مسیر کار حرکت می کنند و هرکسی به اصطلاح ساز خودش را نمی‌زند. در واقع کل گروه بازیگران در خدمت نقش ها و سریال هستند.
بازیگر سریال «مدار صفردرجه» با تاکید بر فراغ بال و دقتی که در جریان تولید این سریال مورد توجه است، ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای کلید خوردن سریال تا امروز روند ساخت «شمعدونی» با دقت و وقت گذاشتن بر تمامی جزئیات و ریزه‌کاری‌ها پیش رفت. حتی زمانی که این سریال نیز به عنوان یکی از گزینه‌های پخش در ماه رمضان مطرح شد، باز هم همین دقت و توجه توسط گروه به کار گرفته شد.


وی در پاسخ به این که آیا می‌توان «شمعدونی» را در ادامه مجموعه‌هایی دانست که سروش صحت کارگردانی کرده است؟ بیان کرد: بله تقریبا به آن ژانر و سبک و سیاق نزدیک است اما به نظر من در اینجا حتی با اتفاقات جالب‌تری هم رو به رو هستیم. همچنین تعداد شخصیت‌ها هم بیشتر شده است. موضوعات به‌روزتر است و داستان کلی آن درباره خانواده ای پرجمعیت است که در جریان زندگی آن ها اتفاقاتی از جنس اتفاقات معمول زندگی رخ می دهد.


فقیه نصیری همین طور به بازنمایی نقش زهره و میزان محوریت آن در داستان اشاره کرده و افزود: این طور نیست که در مقطعی از داستان یک نقش پررنگ شود و بعد از آن دوباره نقش دیگری محوریت پیدا کند. بلکه همه آدم های قصه به طور یکدست و متعادلی حضور دارند و به آن ها پرداخته می شود. متن این سریال هم بسیار قوی است و به مسائلی روزمره و چه بسا بسیار معمولی اشاره می کند. قرار نیست در این سریال با موضوع عجیب یا پیچیده ای رو به رو باشیم. بلکه همه چیز در مسیر زندگی یک خانواده و پیشامدها و موضوعاتی است که برایشان به وجود می‌آید.
مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را سپری می کند. (روابط عمومی شبکه سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها