سروش صحت کارگردان سریال در حال تولید «شمعدونی» این مجموعه را اثری دارای کاراکتر‌ها و شخصیت‌های جدید دانست که موقعیت خنده دار داستانی آن را به سمت طنز سوق می‌دهد.
کد خبر: ۷۰۶۸۲۷
«شمعدونی» جدی‌ترین سریال طنزی است که تاکنون ساخته‌ام

سروش صحت کارگردان مجموعه تلویزیونی در حال تولید «شمعدونی» با توضیح درباره داستان این سریال گفت: «شمعدونی» قصه داماد و برادرزنی است که هم همدیگر را بسیار دوست دارند و هم دچار مشکلاتی با هم هستند و این موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه «شمعدونی» جدی‌ترین سریال طنزی است که تاکنون کارگردانی کرده است، ادامه داد: هیچ کدام از بازیگران در این سریال ویژگی طنز خاصی ندارند. شوخی‌های زیادی در سریال ندارند. حتی به جز یکی از شخصیت‌ها هیچ کدام طنز هم بازی نمی‌کنند بلکه در جریان اتفاقات و مسیر زندگی روزمره‌شان ماجراهای طنزی به وجود می‌آمد که خنده دار است.

کارگردان سریال «پژمان» در پاسخ به اینکه چرا خود به عنوان بازیگر در «شمعدونی» ایفای نقش نکرده است، افزود: این اتفاق یک دلیل ساده دارد. به نظرم بازیگرانی که در حال حاضر شخصیت‌های «شمعدونی» را بازی می‌کنند، برای ایفای این نقش‌ها توانمندترند.

صحت که کارگردانی سریال «ساختمان پزشکان» را هم در کارنامه کاری خود دارد، درباره علت نوشته شدن فیلمنامه توسط خودش و ایمان صفایی و عدم حضور برادران قاسمخانی در تیم نویسندگان خاطر نشان کرد: پیمان و مهراب قاسم خانی بهترین نویسنده‌های طنز ایران هستند. وقتی متن‌های آن‌ها را کارگردانی می‌کنی هم برایت لذت بخش است هم خیالت راحت است اما هنگام کلید خوردن این پروژه آن‌ها سر کار دیگری حضور داشتند و امکان نوشتن فیلمنامه «شمعدونی» برایشان فراهم نبود. برای همین خودم و ایمان صفایی نوشتن متن را برعهده گرفتیم که هنوز هم نگارش آن ادامه دارد. همچنین مهراب قاسمخانی به عنوان طراح صحنه و پیمان به عنوان مشاور پروژه در مجموعه حضور دارند.

مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» به تهیه کنندگی محسن چگینی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست. این سریال 40 قسمت 40 دقیقه‌ای دارد و داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودک کنجکاوی دارد و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها