آغاز پیش‌تولید سریال «چمران» از هفته بعد

جلیل سامان کارگردان سریال «شهید چمران» گفت: در صورت امکان برای مرحله پیش تولید مجموعه تلویزیونی «شهید چمران» سفرهایی به کشورهای آمریکا، مصر و لبنان خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۸۶۴۲۹
آغاز پیش‌تولید سریال «چمران» از هفته بعد

جلیل سامان کارگردان سریال «شهید چمران» از آغاز پیش‌تولید این سریال فاخر خبر داد و گفت: صحبتهای ابتدایی در مورد پیش تولید این اثر از چند روز قبل انجام شده اما به دلیل وجود برخی مشکلات میسر نشده است که پس از تحقق آنها کار را شروع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه احتمال دارد برای مراحل پیش تولید مجموعه تلویزیونی «شهید چمران» سفرهایی به کشورهای آمریکا، مصر و لبنان داشته باشد، گفت: قسمت‌هایی از این سریال که مربوط به حضور مبارزاتی و زندگی شهید بزرگوار چمران در کشور آمریکا است در صورت عدم فراهم شدن شرایط سفر به آن کشور، در کشور دیگری مشابه سازی می‌شود.

سامان در مورد انتخاب بازیگر نقش شهید چمران در این سریال گفت: حدود چند نفری برای بازی در این نقش داوطلب شده‌اند اما هنوز لیست مشخصی از بازیگران برای ایفای این نقش آماده نشده است.

مجموعه تلویزیونی «شهید چمران» محصول سیمافیلم و به عنوان سریال الف ویژه است و با تهیه کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی جلیل سامان تولید می‌شود.

«ارمغان تاریکی» و «پروانه» از جمله سریالهای موفق ساخته‌ی جلیل سامان است که با استقبال مخاطبان همراه بود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها