جلیل سامان که قرار بود با همکاری سازمان حوزه هنری فیلمی با موضوع تکفیری‌ها بسازد از منتفی شدن این اثر خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۲۸۳
ساخت فیلم ایرانی درباره تکفیری‌ها منتفی شد

جلیل سامان، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون از منتفی شدن ساخت فیلمی با موضوع تکفیری ها خبر داد و گفت: فیلمی با موضوع روز و محوریت گروه تکفیری ها در دست تولید داشتیم که محقق نشد.

وی افزود: مراحل تحقیق و پژوهش این فیلم در ایران به پایان رسیده است و خلاصه داستان این فیلم هم آماده شده بود که به دلایلی عملیاتی نشد و به تولید نرسید.

سامان درباره تولید نشدن این قصه توضیح داد: برای ساخت این فیلم در مرحله اول نیاز به لوکیشن‌های واقعی بود داستان در سوریه می‌گذرد که شرایط منطقه اجازه کار به ما نمی‌داد. من سه ماه منتظر ماندم که برای بازبینی به سوریه بروم اما مدام امروز و فردا شد و وقتی که زمان اعزام مشخص شد تمام اطمینان من به مجری طرح سلب شده بود.

کارگردان «شهید چمران» اضافه کرد: درخواست کردم برای اینکه کار اجرایی پیش برود ابتدا تکلیف تهیه کننده و بودجه کار مشخص شود که عملا به نتیجه نرسیدیم یعنی حوزه هنری نمی‌توانست با این قصه عزمش را جزم کند و بودجه چند فیلم سینمایی معمولی را خرجش کند. این شد که نشد.

سامان گفت: نمی‌دانم از حوزه هنری گلایه کنم یا نه! اما کارهایی از این دست مدیرانی‌ می‌خواهد که یا قدرت تشخیص و ریسک بیشتری داشته باشند یا جیب پر پول‌تری که البته توقع زیادی است. شش ماه رفت و عایدی من غصه است برای قصه‌ای ناتمام. تکرار اندوهبار خیال خام مدیریت فرهنگی کشورم و خیل ایده‌های در گل مانده خودم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها