رییس سازمان صدا وسیما گفت: همه باید تلاش کنیم فضای باز آزاد اندیشی به ویژه در حوزه علوم معرفتی و زیربنایی در کشور فراهم شود.
کد خبر: ۶۸۰۹۶۸
تلاش کنیم فضای باز آزاد اندیشی فراهم شود

عزت الله ضرغامی که به گیلان سفر کرده است در دیدار آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در این استان با بیان این که نیازهای فکری نسل جوان بسیار متنوع و متفاوت از گذشته است، وجود شخصیت های توانمند و برجسته فکری برای پاسخ به سوالات نسل جدید را بسیار ارزشمند دانست و بر ایجاد فضای بازفکری در جامعه برای رشد و ارتقای سطح آگاهی های عمومی به ویژه در حوزه علوم معرفتی و زیربنایی تاکید کرد.

رییس رسانه ملی با تجلیل از خدمات علمی آیت الله قربانی گفت: تألیفات ایشان در زمینه های مختلف کم نظیر است و با توجه به فلسفه نگارش آن که عموماً با توجه به نیازهای روز نوشته شده ، گنجینه ای ارزشمند برای طالبان علم و آگاهی است.

در این دیدار، آیت الله قربانی با اشاره به نقش برجسته رسانه ملی در توسعه و گسترش آموزه های دینی و نشر اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی، گفت: تعمیق معارف دینی و استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان بسیار تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقش صدا و سیما در توسعه همه جانبه ملی و استانی، افزود: صداوسیما در شتاب گرفتن توسعه ملی و استانی نقشی بی بدیل و اثرگذار دارد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها