وزیر ارتباطات و فناوری جمهوری آذربایجان در دیدار با رئیس رسانه ملی:

به شبکه‌های ضد ایران اجازه فعالیت نمی‌دهیم

قدردانی قالیباف از زحمات صدا و سیما

دیدار ضرغامی با شهردار تهران

شهردار تهران گفت: صدا و سیما، تاکنون همکاری خوبی با شهرداری تهران داشته است و از این مجموعه و زحماتی که رسانه ملی در موضوعات کشور به عنوان مرکزی که سطح آگاهی مردم را بالا می‌برد، تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۶۸۲۷۵۴
دیدار ضرغامی با شهردار تهران

محمدباقر قالیباف بعد از جلسه امروز با رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان این مجموعه افزود: امروز جلسه خوبی برگزار شد و شهرداری مجموعه‌ای است که در عرصه های مختلف از جمله مسائل فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، عمرانی، ترافیک، حمل و نقل، اوقات فراغت و ورزش با مردم سر و کار دارد.

وی گفت: مهمترین توافق امروز با آقای ضرغامی و همکاران این مجموعه این بود که نسبت به گذشته همکاری‌های بیشتری برای گسترش خدمات بهتر و روان تر با مردم داشته باشیم.

/Media/Image/1393/03/21/635380779688801062.jpg

شهردار تهران افزود: مطمئن هستم اگر مصوبات امروز اجرا شود مردم نتیجه آن را در کاهش آسیبها و چالشهای جدی شهر از جمله آلودگی، ترافیک و توجه به مسائل فرهنگی، آموزشی و تربیتی خواهند دید و شهر بهتر از گذشته اداره خواهد شد.

قالیباف گفت: ما از عملکرد صدا و سیما راضی هستیم؛ ممکن است برخی انتقادها به شهرداری شود اما رسانه ملی وظیفه دارد انتقادات خودش را بکند و رسانه ملی نماینده افکار عمومی است.

وی افزود: همانطور که رسانه ملی قوت ها را می گوید ضعفها را نیز می گوید و باید بپذیریم و اصلاح کنیم.

قالیباف در خصوص طرحهای عمرانی شهری که تا پایان سال افتتاح خواهد شد، گفت: ادامه بزرگراه حکیم و پل طبیعت در تپه های عباس آباد از جمله طرح های مهمی است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها