به گفته رئیس کلانتری 128 تهران نو نتیجه دستبرد سه سارق که در تاریکی بامداد دست به سرقت از منزلی مسکونی زده بودند، مرگ یکی از سارقان و دستگیری دو همدست وی بود.
کد خبر: ۶۷۹۱۹۳

جام جم سرا:
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: در ساعت 18:20 اولین روز خرداد امسال،‌ حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر سرقت شیرآلات و شوفاژ و فرش و وسایل قیمتی و ... از خانه‌ای در خیابان امامت تهران، با مراجعه شاکی به هویت "نسترن" به این یگان پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد. تحقیقات ماموران در ادامه، حکایت از آن داشت که از منزل شاکیه وسایلی نظیر 6 عدد رادیاتور، 8 عدد شیر آلات، 3 تخته فرش و ... توسط سارق و یا سارقین به سرقت رفته است. آنها از طریق همسایگان شاکیه در ساعت دو بامداد دوم خرداد ماه امسال، مجدداً متوجه حضور سارقان در خانه مجاور منزل شاکیه شدند و بلافاصله به محل اعزام و پس از بررسی‌های پلیسی دریافتند سارقان سه نفرند. 2 نفر از سارقان در داخل منزل و دیگری بر روی موتورسیکلت بوده است، لذا راکب موتور سیکلت به هویت "حامد" توسط اهالی محل دستگیر و یکی دیگر از سارقین به نام "احد" که در حال پریدن از دیوار ساختمان بود توسط ماموران دستگیر شد.

به نقل از نامه نیوز، وی افزود: برای دستگیری نفر سوم ماموران به جستجو پرداختند که متوجه یکی از ساختمان‌های خالی از سکنه شدند و در بررسی دریافتند یک عدد چاه در داخل منزل وجود داشته و فاقد حفاظ بوده و سارق سوم در داخل چاه افتاده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه با کمک عوامل آتش نشانی ایستگاه 60 و اورژانس تماس نفر سوم با مشخصات ظاهری حدودا 45 الی 50 ساله و معتاد به مواد مخدر، فاقد مدارک شناسایی و مجهول الهویه از داخل چاه بیرون کشیده شد، گفت: به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از افتادن در چاه این فرد جان خود را از دست داده بود.
رییس کلانتری 128 تهران نو با بیان اینکه در تماس ماموران با قاضی امور جنایی مقرر شد جسد سارق تحویل پزشکی قانونی شود، گفت: در ادامه سارقان پس از دستگیری به کلانتری 128تهران نو منتقل و این افراد پس از تحقیقات مقدماتی تحویل کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس اگاهی تهران بزرگ شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
منوچهر یعقوبزاده یوسفیm
United Kingdom
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
۰
۰
برای همین از قدیم گفته اند كار آمد نیامددارد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها