پخش 4 سریال جدید از آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم سریال‌های «ساختمان 85»، «راه طولانی‌»، «مثل یک کابوس» و «پس از باران» را بازپخش می‌کند.
کد خبر: ۶۶۸۳۸۲
پخش 4 سریال جدید از آی‌فیلم

سریال «ساختمان 85» از امروز (هشتم اردیبهشت) هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه آی فیلم به روی آنتن می‌رود.

همچنین این شبکه قرار است از 12 اردیبهشت ماه سریال «راه طولانی» را جایگزین سریال در حال پخش «قاب خاطره» کند.

«مثل یک کابوس» عنوان دیگر سریالی است که قرار است از سه‌شنبه(نهم اردیبهشت) جایگزین سریال در حال پخش «پهلوانان نمی‌میرند» شود. این سریال از فردا شب ساعت 22 و 30 دقیقه باز پخش می‌شود.

سریال «پس از باران» به کارگردانی سعید سلطانی که چند ماه گذشته از شبکه تماشا بازپخش شد اکنون قرار است در قالب 18 قسمت 100 دقیقه‌ای از روز سه‌شنبه(نهم اردیبهشت) از شبکه آی فیلم بازپخش شود.

سریال «ساختمان 85» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده ساخته شده است و بازیگرانی چون:مهدی فخیم‌زاده،رویا نونهالی،نسرین مقانلو،محمود پاک نیت، آشا محرابی، اردشیر تفتی، امیررضا دلاوری، انوشیروان و... در این سریال ایفای نقش داشتند. موضوع این سریال در خصوص قتلی است که در یک مجتمع مسکونی اتفاق می افتد و با پیدا شدن جسد، همه ساکنان درگیر حوادث دیگری می شوند.

همچنین سریال «پس از باران» که به کارگردانی سعید سلطانی برای شبکه سوم سیما تولید شده بود بعد از پخش چندین باره از تلویزیون،از آی‌فیلم هم به روی آنتن می‌رود. در این سریال محمود پاک‌نیت،کتایون ریاحی،مرجان محتشم،زنده یاد کیومرث ملک‌مطیعی،صبا کمالی،مهوش صبرکن و... نقش آفرینی کردند.

سریال «راه طولانی» به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ساخته شده است.رضا کیانیان، افسانه بایگان، مهروز ناصرشریف، خاطره حاتمی،و شهرزاد کمالزاده از بازیگران این سریال هستند.

داستان این مجموعه درباره مردی است که تلاش می‌کند به هر نحو ممکن خواسته‌های سه فرزندش را برآورده کند اما به‌دلیل مشکلات مالی از عهده این امر برنمی‌آید و تصمیم می‌گیرد در ازای برعهده گرفتن یک تصادف رانندگی پولی به دست بیاورد.

«مثل یک کابوس» به کارگردانی شهرام شاه حسینی برای شبکه اول ساخته شده بود.این سریال با بازی محمد صادقی، داریوش فرهنگ، پریناز ایزدیار، بهرام ابراهیمی، ناصر طهماسب، احمد ساعتچیان، زهره حمیدی، شراره دولت آبادی، آرمان صورتگر، سارا بهرامی، نیما راد و امید منصور فلاح همراه است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها