رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی میلیاردی با جعل پروانه بهره برداری گاوداری خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۶۶۱
کشف تسهیلات غیرمجاز میلیاردی با جعل پروانه گاوداری

به گزارش مهر، سرهنگ خدادادی در این باره گفت: پس از دریافت پرونده ای مبنی بردریافت تسهیلات بانکی غیر مجاز از بانکی در شهریار با ارائه اسناد و مدارک جعلی که با جریمه دیرکرد و سود آن بالغ بر 2 میلیارد ریال می شود موضوع در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهمان که 3 نفر هستند در سال 1379تسهیلات را دریافت کرده و پس از آن آدرس های محل سکونت خود را تغییر داده و متواری بودند باتحقیق از نماینده حقوقی بانک، استعلام از ادارات؛ ثبت احوال، اداره ثبت اسناد و املاک و فرمانداری آدرس محل سکونت متهمان شناسایی شد.

سرهنگ خدادادی تصریح کرد:با دریافت نیابت قضایی و هماهنگی با پلیس آگاهی تهران در خصوص بازرسی از منزل متهم ردیف اول در تهران و دستگیری او، وی بازداشت و به پلیس آگاهی شهریار منتقل شد و با دستور قضایی روانه زندان شد.

خدادادی افزود: بر اساس تحقیقات به عمل آمده متهم ردیف دوم نیز در خارج از کشور حضور داشته که با به دست آوردن شماره همراه وی سه همسر نامبرده نیز شناسایی و در ادامه دو آدرس از وی یکی در تهران و دیگری در کرج شناسایی شد که نامبرده با خودرو های اجاره ای هیوندا جنسیس، تویوتا لکسوز و بنز500s فعالیت داشته است.به همین خاطر متهم ردیف دوم ممنوع الخروج شده و دستور قضایی بازداشت وی صادر و در اختیار فرودگاه های حضرت امام(ره) و مهرآباد تهران قرار داده شد تا به محض ورود یا خروج از کشور دستگیر شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ادامه داد:بر اساس اعلام اداره جهاد کشاورزی شهریار مشخص شده که متهم ردیف اول دامدار روستای مهرچین از توابع شهرستان ملارد فعلی بوده و پروانه بهره برداری را به نام شرکت دامپروری دیگری جعل کرده و با استفاده از آن تسهیلات بانکی دریافت کرده است.

گفتنی است، متهم اصلی که گیرنده تسهیلات غیر مجاز بانکی بوده دستگیر و هم اکنون در زندان بسر می برد و تلاش برای دستگیری متهمان دیگر کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها