متهم را شناسایی کنید

کلاهبرداری با جعل عنوان

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری مرد کلاهبردار با 15شاکی در شهریار خبر داد و از مالباختگان احتمالی خواست جهت تشکیل پرونده و رسیدگی به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۶۲۷۶۸
کلاهبرداری با جعل عنوان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ منصور خدادادی گفت: با دریافت پرونده ای از کلانتری 18باغستان شهریار مبنی بر کلاهبرداری فردی به نام «ح - ک» که با چهره موجه خود را از کارکنان دولت معرفی می کرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی با فریب یکی از مالباختگان به او وعده داده بود می تواند برایش تخفیف مجوز ساخت بگیرد و در این راستا 104 میلیون و 500 هزار ریال از وی گرفته و هیچ کاری انجام نداده بود.با توجه به حساسیت موضوع، ضمن تحقیق از شاکی مشخص شد که متهم با نشان دادن دستبند و انواع کارت های شناسایی از نهادهای کشوری و لشکری، شاکی را فریب داده و اعتماد وی را جلب کرده و در فواصل مختلف به بهانه پیشرفت کار مبالغی اخذ کرده است.

سرهنگ خدادادی گفت: به مرور زمان شاکیان دیگری که به بهانه های مختلف و متناسب به نیاز آنها، مانند اخذ وام های سنگین، آزادی زندانی، اعطای نمایندگی، با چهره موجه و با استفاده از عناوین جعلی و دادن شماره حساب خود کلاهبرداری کرده بود به پلیس آگاهی مراجعه کردند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود: با بکارگیری مخبرین و اقدامات فنی نهایتا متهم در منطقه فردیس مورد شناسایی قرار گرفته و پس از دستگیری جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.در بازجویی از متهم، وی ضمن اعتراف به جرمش، به کلاهبرداری از 15 نفر بالغ بر یک میلیارد و هشت میلیون ریال اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: متهم اعتراف کرد با همراه داشتن دستبند و گاز اشک آور، در کلاهبرداری هایش، کارت های مربوط به نمایندگی شرکتش را به مالباختگان نشان می داده و به بهانه وام گرفتن از آنها پول می گرفته است.

به دستور مقام قضایی تصویر متهم در جراید و رسانه های کشوری منتشر می شود تا چنانچه شهروندی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته، جهت تشکیل پرونده و رسیدگی به آن به پلیس آگاهی غرب استان تهران واقع در شهرک اداری شهرستان شهریار مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خودم و لا غیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
۰
۰
خوبه مردم دیگه گول ظاهر افراد رو نخورند. هر چی بد بختی داریم مال همین ظاهر بینیه. والله!

نیازمندی ها