گلچین که مدتی است با مجموعه های طنز در این حیطه درخشیده در حال حاضر در مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داود میرباقری نقش گلاب را ایفا می کند. وی ادامه داد: ضبط این مجموعه ویدئو رسانه ای قبل از سال نو به اتمام رسید و من هم در حال حاضر مشغول استراحتم. خداراشکر از بازخوردهایی که از مردم گرفتم راضی بودم. در کل مجموعه خوبی بود و یادگاری خوبی را در کارنامه کاری برایم به جای گذاشت.
کد خبر: ۶۶۴۴۳۲
مرجانه گلچین: در حال استراحتم

وی در مورد پیشنهادهای جدیدش نیز افزود: بعد از شاهگوش و اولین تجربه حضور در مجموعه‌ ای برای شبکه خانگی که از این تجربه راضی بودم، پیشنهادهای زیادی داشتم، اما به این دلیل که کار پیشنهادی با آنچه در ذهن من است یکی نبود آن را نپذیرفتم.

گلچین در آخرین گفتگویش بباره آثاری مثل شاهگوش که در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شوند گفت: من در جریان سیاست سیاست‌گذاری‌های تلویزیون نیستم و واقعا نمی‌توانم در این باره صحبت کنم، حتی بلد نیستم درباره‌اش فکر کنم اما مشکلات مالی باعث شده تلویزیون دچار مشکلاتی در راستای تولیداتش شود. به هرحال بدهی‌هایی که یک مقدار مدت زمان آن طول کشید و از زمان منطقی فاصله گرفت موجب شد تا خیلی ها از تلویزیون فاصله بگیرند. این شرایط باعث شد تا فضا برای تولید آثار رسانه‌ای کمی مهیاتر باشد و چرخه ای ایجاد شود تا بچه‌ها کار کنند و بیکار نباشند.
گلچین از هنرستان موسیقی و تحصیل در رشته نوازندگی تئاتر و بعدتر از سریال آینه پا به عرصه تصویر گذاشت و با سریال‌هایی چون: بزنگاه، شمس العماره، خوش نشین ها، دارا و ندار، سه دونگ سه دونگ، راه در رو، نقطه سر خط، دزد و پلیس و ... درخشید. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها