مراسم قدردانی از سازندگان مجموعه تلویزیونی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی که در ایام نوروز هر شب از شبکه دو پخش می‌شد، در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۱۷۷۱
قدردانی سازمان بهزیستی از سریال «خوب، بد، زشت»

به گزارش روابط‌عمومی شبکه دو، در این مراسم که آغازگر آن سرودخوانی کودکان شیرخوارگاه آمنه بود، بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو ضمن ابراز رضایت از حضورش در شیرخوارگاه آمنه و تبریک سال جدید در جمع اهالی سریال «خوب، بد، زشت» گفت: ابتدا جا دارد به خاطر زحمات و برگزاری این مراسم که از سوی سازمان بهزیستی است، تشکر و سپاسگزاری کنم. همچنین از عوامل سریال «خوب، بد، زشت» تشکر می‌کنم که پیام خوبی را به مردم منتقل کردند.

وی گفت: مهم‌ترین و اثرگذارترین اقدام در شبکه‌های تلویزیونی، در پخش آثار نمایشی است. سریال «خوب، بد، زشت» از جمله مجموعه‌های قابل قبول بود. یک مجموعه نمایشی وقتی اثرگذار است که از لحاظ محتوا غنی باشد، ضمن این‌که این مجموعه نوروزی علاوه بر غنی‌بودن محتوا در حوزه بازیگری، تدوین و... هم موفق عمل کرد. مدیر شبکه دو در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این‌که بحث خانواده از جمله بحث‌های جدی شبکه دو است، خاطرنشان کرد: در کنار بحث خانواده، بحث آرامش‌بخشی، نشاط‌افزایی، توجه به بن‌مایه‌های اخلاقی و دینی، پیام‌های آموزنده و خیلی مسائل دیگر در جای‌جای سریال «خوب، بد، زشت» دیده شد.

وی ادامه داد: سریال «خوب، بد، زشت» خانواده‌محور بود و به مسائلی که در یک خانواده روی می‌دهد، توجه می‌کرد. ترویج فرهنگ ساده‌زیستی، ترویج گفت‌وگوی بین اعضای خانواده، آموزش مسئولیت‌پذیری، تشویق جوانان به ازدواج و احترام بچه‌ها به بزرگ‌ترها بخصوص پدر و مادر و تعامل با آنها از نقاط مثبت این سریال بود. بهاره رهنما، بازیگر سریال نیز در سخنانی عنوان کرد: خوشحالم که با آقای هادی کار کردم. وی نقشی را به من داد که ایفای آن برایم ریسک بود. من به خاطر حضور در مجموعه «خوب، بد، زشت» از ایفای یک نقش منفی در یکی از سریال‌هایی که برای ماه رمضان ساخته می‌شود، چشم‌پوشی کردم.

در بخش پایانی این مراسم همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی که در جمع اهالی «خوب، بد، زشت» حضور داشت، ضمن ابراز خوشحالی از جمع شدن عوامل این مجموعه و تبریک آغاز سال جدید افزود: خوشحالم که سال جدید با سریال خوبی با عنوان «خوب، بد، زشت» شروع شد. امیدوارم ساخت چنین مجموعه‌ای با این محتوا ادامه پیدا کند. وی تاکید کرد: شبکه دو بهترین شبکه‌ای است که می‌تواند به مقوله کودک و خانواده بپردازد.

در این مراسم همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی، علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو، صباح مدیر گروه سریال شبکه دو، بهاره رهنما، حسین محب‌اهری، سیاوش مفیدی، سیروس همتی، ایمان صفا، صدیقه کیانفر، سوسن پرور، منوچهر هادی، علیرضا سبط‌احمدی، بابک کایدان، عوامل پشت صحنه و تعدادی از مدیران شبکه دو و معاونان سازمان بهزیستی حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها