این سریال قرار است اردیبهشت سال آینده به صورت شبانه پخش شود

«هفت سنگ» به پخش شبکه 3 نزدیک می‌شود

تصویربرداری سریال تلویزیونی «هفت سنگ» به‌کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی مجید مولایی روز جمعه به پایان رسید. پخش این سریال به احتمال زیاد از اردیبهشت از شبکه سه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۱۵۳
«هفت سنگ» به پخش شبکه 3 نزدیک می‌شود

مجید مولایی، تهیه‌کننده سریال «هفت‌ سنگ» در این باره به جام‌جم گفت: تصویربرداری سریال هفت سنگ روز جمعه تمام شد. آخرین لوکیشن سریال در یک ورزشگاه بود که سکانس مربوط به مسابقات کشتی ضبط شد. در این سکانس بابا نصیر و دایی حضور داشتند که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه می‌روند و نقش‌هایشان را پرویز پورحسینی و عزت‌الله مهرآوران بازی کردند.

وی ادامه داد: اکنون تدوین، صداگذاری و موسیقی به‌ترتیب از سوی سیاوش کردجان، سعید انصاری و ابوالصدق انجام می‌شود. همچنین تعداد قسمت‌های سریال را کمتر کردیم، اما زمان هر قسمت بیشتر شده است. ابتدا قرار بود این سریال در 40 قسمت آماده پخش شود.

به احتمال زیاد پخش این سریال به صورت شبانه از اردیبهشت شروع می‌شود که تا قبل از آغاز جام جهانی تمام شود. این تهیه‌کننده ضمن اظهار رضایت از روند تولید این سریال گفت: خوشبختانه زمان شروع و پایان تصویربرداری طبق برنامه‌ریزی انجام شد و گروه تلاش کرد تا سریالی باکیفیت تولید کند. البته باید صبر کرد تا سریال پخش شود و ببینیم تا چه میزان مورد توجه مردم قرار می‌گیرد، اما در مجموع یک گروه حرفه‌ای در این سریال حضور داشت و فکر می‌کنم کار قابل دفاع باشد.

سریال هفت سنگ ماجراهای سه خانواده را روایت می‌کند که در ارتباطات و تعاملاتشان با هم داستان‌های دیدنی خلق می‌شود. خانواده اول شامل بابا نصیر، همسرش مهری و پسرش مهدی است که نقش آنها را پرویز پورحسینی، الهام پاوه‌نژاد و احمد کیازال بازی می‌کنند.

بابا نصیر دختری به نام لیلا دارد که با همسر و سه‌فرزندش خانواده دوم را شکل می‌دهند. نقش لیلا را شبنم مقدمی بازی می‌کند، مهدی سلطانی نقش همسر لیلا را بازی می‌کند که محسن نام دارد و نقش سه فرزند این زوج به نام‌های امیر، شادی و شاهین را ارسلان قاسمی، حنانه احمدی و پارسا قره‌خانلو بازی می‌کنند. خانواده سوم در سریال هفت‌سنگ شامل پسر و عروس بابا نصیر است. این خانواده فرزندی ندارد و روزبه و الهام با بازی بهنام تشکر و فرناز رهنما در تلاش هستند تا از بهزیستی کودکی را به‌فرزندی بپذیرند.

علاوه بر بازیگران اصلی این سریال که نقش اعضای سه‌خانواده را بازی می‌کنند، بازیگران زیادی به عنوان مهمان در سریال هفت سنگ حضور دارند. برخی از بازیگران مهمان نقش بستگان دور و نزدیک اعضای این خانواده را بازی می‌کنند، تعدادی از آنها نقش دوستان یا همسایگان را برعهده دارند و برخی دیگر نیز شخصیت‌هایی هستند که خواسته یا ناخواسته پایشان به خانه یکی از این سه خانواده باز می‌شود.

عزت‌الله مهرآوران، مهتاج نجومی، توفان مهردادیان، کاوه آهنگر و فرحناز منافی‌ظاهر در چند یا یک قسمت از سریال به عنوان بازیگر مهمان حضور دارند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌‌توان به محمود پاک‌نیت در نقش پدر محسن، بهمن زرین‌پور در نقش کارگردان، مینا جعفرزاده در نقش سوسن، امیر دلاوری در نقش برادر محسن، سیامک اطلسی در نقش آتش‌نشان و امیر غفارمنش در نقش جواد اشاره کرد.

این سریال در هر قسمت یک ماجرای مستقل را روایت می‌کند و به مسائل روز جامعه و خانواده‌ها می‌پردازد. در سریال تلویزیونی هفت سنگ به مباحثی همچون دور هم بودن و ساده‌زیستی توجه می‌شود.

برخی عوامل سازنده سریال هفت‌سنگ عبارتند از: مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، صحنه آرا: علی اسماعیلی، طراح گریم: محمد قومی، مدیر تولید: فواد بوربور، صدابردار: شهرام متولی باشی، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی و عکاس: علی حمیدنژاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها