دروازه‌بانی که بازیگر شد

خاطرات مهران احمدی از سریال «پایتخت»

مهران احمدی: به «پایتخت20» و 60 سالگی‌ام فکر می‌کنم

مهران احمدی" گفت:‌همه هنرمندان با توجه به اخلاق و تکنیک‌های حرفه‌ای «سیروس مقدم» جلوی دوربین با احساسی راحت عمل می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۳۱۸۶
مهران احمدی: به «پایتخت20» و 60 سالگی‌ام فکر می‌کنم

"مهران احمدی" بازیگر نقش بهبود از "پایتخت3" به عنوان یک اتفاق میمون خبر داد و گفت: خوشبختانه مردم هم آن را پذیرفتند و خوشحالم که به عنوان یک ایرانی کوچکترین سهم را درشادی مردم دارم.

وی درخصوص ساخت سری چهارم و پنجم پایتخت گفت: من به "پایتخت20" و زمانی که 60 ساله می‌شوم و به اتفاقات آن زمان فکر می‌کنم.

ایفاگر نقش بهبود، افزود: تا زمانی که مردم علاقه داشته باشند، ما به عنوان تیم سازنده موظف به انجام وظیفه هستیم.

وی با اشاره به نقش متفاوت و پررنگ خود در سری جدید سریال "پایتخت"، گفت: ایفاگر همان نقش بهبود، داماد شریف خانواده هستم که هر چه اتفاق بد بود برای او افتاد و بهبود هم صبورانه آنها را پذیرفت.
احمدی ادامه داد: ویژگی نقش "بهبود" در "پایتخت3" وسعت بیشتری یافته و تا پایان قسمت با اتفاق‌های عجیب و غریبی در کار جنگل‌بانی خود مواجه می‌شود که به دنبال آن بقیه اعضای خانواده هم درگیر مشکلات او خواهند شد.

وی درخصوص همکاری‌اش با "سیروس مقدم" تصریح کرد: گذشته از ویژگی‌هایی صنفی و حرفه‌ای "سیروس مقدم"، همه به او ایمان دارند و به عقیده من بزرگترین ویژگی این کارگردان کشورمان اخلاق و راحت بودن هر هنرمندی جلوی دوربین او است.

احمدی اظهار داشت: "سیروس مقدم" دست هنرمندان را برای بروز خلاقیت در نقش باز می ذارد و مثل یک پدر همه بدی‌های من را اصلاح می‌کند.

بازیگر نقش شکیب در "آوای باران" با اشاره به تیم خوب بازیگران سریال "پایتخت" خاطر نشان کرد: سریال "پایتخت3" در کنار "سیروس مقدم" یک تیم بازیگری خوبی را دارد. به این معنا که همه بازیگران آن یک دست هستند و همگی یک جنس بازی را دنبال می‌کنند که همین امر باعث رشد روابط و شخصیت‌ها می‌شود.

باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها