دختری که با فریب یک جراح زیبایی در مشهد و تهدید او به انتشار تصاویر خصوصی وی در اینترنت، نود میلیون تومان اخاذی کرده بود، از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۲۵۰۹

جام جم سرا: رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: هفته گذشته یک پزشک جراح زیبایی با حضور در پلیس فتا از زنی به اتهام اخاذی شکایت کرد.
در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی چندی پیش با دختر جوانی در فضای مجازی آشنا شده است و در پی این ارتباط به یکدیگر علاقه مند شده و تصمیم به ازدواج گرفته اند تا این که زن جوان از مرد پزشک می خواهد پیش از آن که به خواستگاری اش بیاید، تصاویر خصوصی اش را برای او ارسال کند.
سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: در ادامه مرد پزشک تصاویرخصوصی اش را به پست الکترونیک او ارسال می کند و چند روز بعد دختر جوان مرد پزشک را تهدید می کند اگر 90 میلیون تومان به او پرداخت نکند، این تصاویر را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.
وی یادآور شد: شاکی ابتدا گمان می کند دختر مورد علاقه اش با این کار قصد شوخی دارد، اما در ادامه تهدید ها اطمینان می یابد او قصد اخاذی دارد.
رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی افزود: در پی این تهدید مرد پزشک پول درخواستی را به حساب او واریز می کند، اما وی در تماس با مرد پزشک پول بیشتری می خواهد.
عرفانی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری زن اخاذ آغاز شد و در ادامه تحقیقات دو روز پیش ماموران مخفیگاه متهم فراری را در یکی از محله های مشهد شناسایی و او را دستگیر کردند. با انتقال زن متهم به پلیس فتا، وی به جرمش اعتراف و عنوان کرد، یک بار به عنوان بیمار به مطب جراح زیبایی شاکی رفته بوده و با اطمینان از وضع مالی مناسب وی، تصمیم به اخاذی گرفته است.
بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.|پارسینه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها