گردهمایی بزرگ دو قلو‌ها و چند قلوهای کشور با شعار «دوقلوهای ایران، میراث بانان خلیج فارس» در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۲۰۶۶

جام جم سرا: مدیر عامل انجمن حمایت از دوقلو‌ها و چند قلو‌ها با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه کشور تایوان رکورد بزرگ‌ترین گردهمایی دوقلو‌ها را در سال ۱۹۹۹ میلادی با ۳۹۶۱ ست دوقلو در کتاب گینس به نام خود ثبت کرده، این انجمن در نظر دارد رکورد گردهمایی ۱۰ هزاری نفری دوقلو‌ها و چند قلو‌ها را در کتب گینس به نام جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.
حمید رضا قجری با اشاره به فعالیتهای متعدد این انجمن از سال ۸۲ تاکنون برای دوقلو‌ها و چند قلو‌ها در کشور خاطر نشان کرد: برگزاری تورهای مسافرتی، جشنواره‌ها و نمایشگاههای مختلف و... از جمله برنامه‌هایی است که تاکنون از سوی این سازمان مردم نهاد برای دوقلو‌ها و چند قلوهای کشور اجراشده است ولی برگزاری این گردهمایی بزرگ اقدامی منحصر بفرد به شمار می‌رود که طی آن در نظر داریم ۱۰ هزار دوقلو و چند قلوی ایرانی را همزمان در یک زمان و مکان مشخص گردهم جمع کنیم.
وی آشنایی هرچه بیشتر دوقلو‌ها و چندقلو‌ها با یکدیگر و تبادل اطلاعات و تجربیات، مانور حضور چند هزار نفری دوقلو‌ها و چندقلوهادر یک محل، روز و ساعت مشخص، انعکاس مطالبات و نیازهای قشر دوقلویی و چندقلویی به مسولان شهری وکشوری و انعکاس مطالبات و نیازهای قشر دوقلویی و چندقلویی به مسئولین شهری و کشوری را از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی برشمرد.
قجری اجرای برنامه‌های مختلف شامل انتخاب «‌ترین‌ها» با عنوان شبیه‌ترین، چاق‌ترین، بهترین عکس، شیرین‌ترین خاطره و... را از برنامه‌های این گردهمایی برشمرد و گفت: برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی به منظور معرفی فرهنگ، آداب و رسوم، هنرهای سنتی و صنایع دستی و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی به دوقلو‌ها و چند قلو‌ها و برپایی نمایشگاه عکس از توانمندی‌ها و تولیدات دوقلو‌ها از برنامه‌های جنبی این گردهمایی خواهد بود.
مدیر عامل انجمن حمایت از دوقلو‌ها و چند قلو‌ها خاطرنشان کرد: دو قلو‌ها و چند قلوهای ایرانی علاقمند به شرکت در بزرگ‌ترین گردهمایی دوقلوهای جهان می‌توانند به نشانی www.irantwins.com مراجعه و با شماره ۸۸۳۰۴۸۶۱ تماس بگیرند.
قجری افزود: امکان حضور همه دوقلو‌ها وچندقلو‌ها در همه گروههای سنی از دختر و پسر و پیر و جوان از نکات مثبت و بارز این گردهمایی است.|مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها