وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه متاسفانه سیاستهای اقتصادی دولت گذشته کرامت انسان‌ها را زیر پا گذاشت، گفت: آمار اعتیاد در کشورنگران کننده است.
کد خبر: ۶۴۴۴۱۹

جام جم سرا: علی ربیعی در مراسم افتاحییه مرکز هماهنگی فوریت‌های بهزیستی گفت: زمان در جامعه امروز روز به روز فشرده‌تر می‌شود چرا که در عصر آشفتگی ذهن زندگی می‌کنیم و به شدت نیازمند سنت‌هایی هستیم که در گذشته وجود داشته است.
وی با تاکید بر اینکه جامعه ایران در حال گذار است، گفت: سبک زندگی امروزی تغییر کرده و سبک زندگی آپارتمانی نمی‌گذارد پدربزرگ‌ها و نوه‌ها در کنار یکدیگر باشند. امروزه فرزندانمان در اتاق‌هایشان با کسانی صحبت می‌کنند که ما آن‌ها را نمی‌شناسیم. سیاست‌های اقتصادی دولت‌ها یکی از عواملی است که در مسائل اجتماعی تاثیر بسیاری دارد. امروزه باید ارتباط دولت و جامعه و گروه‌های اجتماعی مختلف با یکدیگر عمیق‌تر شود.
ربیعی با بیان اینکه محیط‌‌های کاری امروزی محیط‌های پرتنشی هستند بیان کرد: در گذشته کار‌شناسان بر این عقیده بودند که بیکاری یکی از عوامل اصلی اعتیاد است اما اکنون میزان اعتیاد در افراد شاغل نیز زیاد شده و این نشان می‌دهد ناامنی در اجتماع وجود دارد، لذا راه‌اندازی مرکز خدمات اورژانس اجتماعی و خدمات مشاوره و سلامت روان به جامعه کار و تولید می‌تواند با بکارگیری مشاوره‌ها و افراد متخصص در این زمینه ناامنی اجتماعی را کاهش دهد.|مهر|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها