عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خراسان رضوی گفت: آستان قدس رضوی می‌تواند در قالب شبکه ماهواره‌ای اختصاصی در تهیه و در عرصه بین‌الملل با زبان‌های مختلف دنیا به ارائه برنامه‌های فرهنگی و معارف رضوی بپردازد.
کد خبر: ۶۳۷۲۱۵
پیشنهاد تاسیس شبکه ماهواره ای رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی گروهی متشکل از اعضای هیئت علمی، اساتید و کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور در بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی از جمله بنیاد پژوهش‌های اسلامی، کتابخانه مرکزی و مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه آشنا شدند.

سید مجید زهیری در حاشیه این بازدید، با تأکید بر حضور جدی‌تر آستان قدس رضوی در عرصه مجازی و رسانه‌ای، عنوان کرد: مباحث عمومی از جمله مباحث اخلاقی و فرهنگی، سلامت روانی جامعه و سبک زندگی از جمله موضوعاتی حساس برای همۀ ملت‌های دنیا است که آستان قدس رضوی می‌تواند با فعالیت در این عرصه‌ها تأثیر بسیاری در سطح بین‌الملل داشته باشد.

مشاور معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با تأکید بر این که محصولات بنیاد پژوهش ها باید در تولید و شیوۀ تولید همراه با علم روز دنیا رشد و پیشرفت داشته باشد، تأکید کرد: این محصولات می توانند در قالب های جدید اینترنتی، نرم افزاری و دیجیتالی تولید و از تأثیر گذاری بیشتری برخوردار شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها