فرانک ترابی

سریال یادآوری را دوست دارم اونو ضبط میکنم و هر قسمت و چند بار میبینم و بعد دیالوگهاش و یاداشت میکنم و دو روز تو هفته بهشون فکر میکنم از شخصیت های داستان هم خیلی خوشم میاد و باهاشون زندگی میکنم و درباره اونها با بقیه صحبت میکنم به نظر میرسه نویسنده داستان فردیه که دارای فکر و اندیشه است من تو این داستان به منحصر بفرد بودن خودم کم کم دارم میرسم قبلا فکر میکردم همه آدمها از چند الگوی از پیش تعیین شده پیروی می کنند. راستی دیالوگها برای برخی شخصیتها سنگین انتخاب شده البته بدرد من که خیلی می خوره ولی اگه هرکس با توجه به شخصیتش دیالوگهاش ضعیف تر و یا قویتر میشد عینی تر بود.
کد خبر: ۶۳۵۲۹۹

سریال یادآوری را دوست دارم اونو ضبط میکنم و هر قسمت و چند بار میبینم و بعد دیالوگهاش و یاداشت میکنم و دو روز تو هفته بهشون فکر میکنم از شخصیت های داستان هم خیلی خوشم میاد و باهاشون زندگی میکنم و درباره اونها با بقیه صحبت میکنم به نظر میرسه نویسنده داستان فردیه که دارای فکر و اندیشه است

من تو این داستان به منحصر بفرد بودن خودم کم کم دارم میرسم قبلا فکر میکردم همه آدمها از چند الگوی از پیش تعیین شده پیروی می کنند.

راستی دیالوگها برای برخی شخصیتها سنگین انتخاب شده البته بدرد من که خیلی می خوره ولی اگه هرکس با توجه به شخصیتش دیالوگهاش ضعیف تر و یا قویتر میشد عینی تر بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها