شبکه دو / شنبه

کد خبر: ۶۲۵۶۱۹
شبکه دو /  شنبه

00/ 6 کودک و نوجوان  

00/ 7 روز از نو

در این برنامه به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی  و ... پرداخته می شود. این برنامه گفتگو محور است و اجرای آن را حسین رفیعی و زهرا شوقی به عهده دارند. همچنین در آیتم «شهروند خبرنگار»، شهروندان می توانند به صورت افتخاری موضوعات جالبی که در شهر محل سکونتشان اتفاق می افتد برای برنامه ارسال نمایند. سایر آیتم های این برنامه عبارتند از "داستان" با اجرای نجمه جودکی، "یکی بود، یکی نبود" با اجرای سهیل محزون و "کافه خبر" اشاره کرد.   

00/ 9 خردسال و کودک

30/ 13 خطبه های نماز جمعه قم

20/ 14 افسانه سه برادر

00/ 16 اخبار جوانه ها

00/ 17 عصر خانواده

این برنامه با موضوع دور هم جمع شدن خانواده ها به بحث ارتباط فامیلی خواهد پرداخت و هر روز با نامگذاری خاص آن روز، موضوعات مربوط به آن مسأله را مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین در بخش پزشکی این برنامه، هرروز با دعوت از متخصصی به سؤالات مخاطبان پاسخ داده خواهد شد. راههای ارتباطی با این برنامه شماره پیامک 30000211 و پست الکترونیک asrekhanevadeh@irib.ir می باشد.

15/ 18 زنگ تاریخ

40/ 18 سپید پر رنگ

این برنامه به تهیه کنندگی الهه بهبودی، مسائل و دغدغه های مربوط به نوجوانان را مورد بررسی قرار می دهد. در هر برنامه یکی از بازیگران و هنرمندان سرشناس حضور خواهند داشت. اجرای برنامه را امیر کاظمی به عهده دارد.

30/ 20 اخبار

30/ 21 مجموعه داستانی خانه ای روی تپه

رسول و مجید کودک یک ساله ای را در خیابان پیدا می کنند . رسول بچه را به خانه می آورد . مریم بچه را رتق و فتق می کند . همزمان چند زن و مرد ژاپنی میهمان رسول هستند . رسول و فرزاد بچه را به کلانتری تحویل می دهند اما افسر مربوطه ادعای آنها مبنی بر پیدا کردن بچه از خیابان را نمی پذیرد . مریم مداخله می کند و با مجوز افسر ، قرار می شود بچه تا پیدا شدن مادر نزد مریم بماند . در این میان زن و مرد ژاپنی ( که بچه دار نمی شوند ) از مریم می خواهند بچه را به آنها بدهد . مریم نمی پذیرد و بچه را به بهزیستی تحویل می دهد . مدتی بعد مادر بچه به سراغ بچه اش می آید . او برای مریم می گوید که چگونه یک معتاد از غفلتش استفاده کرد و بچه را ربود .

 30/  22 اخبار

35/  23 ورزش از نگاه دو

00/  2 مجموعه داستانی (تکرار)

خانه ای روی تپه

15/  3 سوسنگرد 

45/  3 دفتر معرفت

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها