کارگردان سریال «ستایش ۲» گفت: ادامه تصویربرداری این سریال با بازی داریوش ارجمند در میدان میوه ‌و تره‌بار تهران در حال انجام است.
کد خبر: ۶۰۳۸۱۶
ادامه تصویربرداری «ستایش ۲» در میدان میوه و تره‌بار تهران/ داریوش ارجمند جلوی دوربین رفت

سعید سلطانی کارگردان «ستایش» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از ادامه تصویربرداری این سریال در میدان میوه ‌وتره‌بار خبر داد و گفت: عوامل تولید در حال حاضر در تهران هستند و سکانس‌های مربوط به بازار تصویربرداری می‌شود.

وی با بیان اینکه بازی داریوش ارجمند در سریال آغاز شده است، افزود: قصه‌های مجموعه تلویزیونی ‌«ستایش 2» مدون است و اُفت و خیز بسیاری دارد که باعث جذابیت کار جدید در این سریال شده است.

سلطانی اضافه کرد: فیلمنامه این سریال همچنان در حال نگارش است و صحنه‌های مربوط به شهر تهران را هم همزمان فیلمبرداری می‌کنیم.‌

داستان سریال «ستایش2» مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است و تصویربرداری از لوکیشن و سکانس‌های شمال کشور اواسط شهریور ماه به پایان رسید.

داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

«ستایش2» ادامه داستان است که پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها