کد خبر: ۶۰۱۷۷۱
انتقاد شدید پوراحمد از «کلاه پهلوی»/ ماجرای حذف یک سکانس از «قصه های مجید»

به گزارش شبکه ایران، کیومرث پوراحمد فیلمساز شناخته شده سینمای ایران که این روزها در تدارک ساخت سینمایی «50 قدم آخر» است به تازگی در گفت‌وگویی با بانی فیلم که به منظور نظرسنجی در خصوص بهترین سریال نیمه نخست امسال تلویزیون انجام شده ضمن انتقاد از سریال «کلاه پهلوی» گفته است: به نظرم این سریال بسیار مبتذل بود

«کلاه پهلوی» بسیار مبتذل بود


وی با تاکید بر این نکته که هیچکدام از سریال‌های شش ماه اول تلویزیون را ندیده، گفته است: آخرین سریالی را که از تلویزیون مشاهده کردم مجموعه «کلاه پهلوی» است و به نظرم این سریال بسیار مبتذل بود. وقت و هزینه سرسام‌آوری برای تولید این سریال شده و حال شما می‌بینید که حاصل آن چه چیزی از آب درآمده است.


حذف سکانسی که مادر من پیشانی مجید را که تنها 12 سال داشت می‌بوسید


کارگردان سریال به یادماندنی «سرنخ» در باره فضی حاکم بر تلویزیون و محدودیت‌هایی که نسبت به فیلمسازان در این عرصه ایجاد می‌شود نیز گفته است:من برای تلویزیون سریال ساخته‌ام و می‌دانم که چه محدودیت‌های بسیاری برای فیلمسازان وجود دارد که البته این محدودیت‌ها مربوط به همین چند سال اخیر نمی‌شود. به عنوان مثال در «قصه‌های مجید» سکانسی بود که مادر من پیشانی مجید را که تنها 12 سال داشت می‌بوسید. این سکانس در آن زمان از مجموعه که نشان دهنده رابطه عاطفی دو شخصیت اصلی داستان بود به راحتی حذف شد!


مدیران تلویزیون «اتوبوس شب» را قیمه قیمه کردند


پوراحمد در بخش پایانی این مصاحبه اظهار داشته است: متاسفانه مدیران در پخش تلویزیونی «اتوبوس شب» فیلمم را قیمه قیمه کردند و صدای ما نیز به هیچ جا نمی‌رسد. با همه این شرایط تصمیم گرفته‌ام دیگر تلویزیون نگاه نکنم و تا زمانی که شرایط به همین منوال باشد دور تلویزیون را خط خواهم کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها