شبکه یک با 5 سریال دیدنی‌تر می‌شود

سریال‌های «ماتادور»، «بچه‌های نسبتا بد»، «عصر پاییزی» و «گذر از رنج‌ها» تا پایان سال به‌ترتیب از شبکه یک پخش می‌شود. همچنین پخش مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» از بیست و هفتم دی روزهای جمعه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۷۲۵
شبکه یک با 5 سریال دیدنی‌تر می‌شود

به گزارش جام‌جم، مهدی فرجی، مدیر شبکه یک دیروز در نشستی خبری، افزون بر معرفی برنامه‌های جدید شبکه یک، سایت جدید این شبکه را نیز رونمایی‌کرد. فرجی با اشاره به برنامه‌های جدید این شبکه در نیمه دوم سال گفت: سریال «ماتادور» بعد از «نوشدارو» پخش می‌شود. سریال «بچه‌های نسبتا بد» ساخته سیروس مقدم هم بعد از« ماتادور» به نمایش در می‌آید.

مدیر شبکه یک با اشاره به سریال‌های «عصر پاییزی» و«گذر از رنج‌ها» افزود: سریال «عصر پاییزی» بعد از سریال «بچه‌های نسبتا بد» در جدول پخش شبکه یک قرار می‌گیرد.

همچنین تلاش خواهیم کرد سریال گذر از رنج‌ها را برای پخش در بهمن ماه آماده کنیم.

وی افزود: سریال تلویزیونی «معمای شاه» بیست و ششم دی سال گذشته کلید خورد. پخش این سریال از جمعه بیست و هفتم دی ماه امسال آغاز خواهد شد. این سریال به شکل هفتگی و روزهای جمعه پخش می‌شود.

به گفته وی برای مناسبت‌های مختلف از جمله شب یلدا، 13 آبان، روز دانشجو و 12 بهمن تله‌فیلم‌های مناسبی برای پخش در نظر گرفته شده است. پخش نورالدین پسر ایران هم در هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

تریبون مردمی شبکه یک

مدیر شبکه یک با اشاره به دیگر برنامه‌های این شبکه گفت: برنامه «سنگر تدارکات» در پنج قسمت در هفته دفاع مقدس پخش می‌شود. مستند آخرین روزهای زمستان هم در هفته دفاع مقدس بازپخش می‌شود. مستند شهید خرازی در دو قسمت و مستند دلیران نخلستان با موضوع فرماندهان شهید خوزستان از دیگر برنامه‌های این شبکه برای هفته دفاع مقدس است. مدیر شبکه یک درباره برنامه «امروز هنوز تمام نشده»، افزود: پخش این برنامه بتازگی از این شبکه شروع شده است. این برنامه به موضوعاتی که دختران و پسران جوان با آن روبه‌رو هستند،‌ می‌پردازد.

همچنین تصمیم داریم در برنامه «حرف حساب» تریبونی را برای مردم در نظر بگیریم تا مردم حرف‌هایشان را براحتی از طریق این برنامه بازگو کنند. بدون تردید صحبت‌های مردم از این تریبون در بهترین ساعت و با کمترین ممیزی پخش می‌شود.

برنامه «این شب‌ها» که اکنون به صورت هفتگی پخش می‌شود در ماه محرم و دهه آخر صفر هر شب پخش خواهد شد.

به گفته او پخش سری جدید برنامه ثریا نیز از آخرین چهارشنبه شهریورماه با موضوع مهندسی جهادی در دفاع مقدس آغاز می‌شود. برنامه‌های پایش و نگاه یک نیز ادامه خواهد داشت. همچنین برنامه مناظره جمعه آینده به موضوع تامین اجتماعی می‌پردازد.

مردم، مستندهای حیات وحش را دوست دارند

ابوالقاسم ناصری، مدیر گروه مستند شبکه یک نیز درباره تولیدات این گروه گفت: گروه مستند در شبکه یک نسبت به دیگر گروه‌ها نوپا و جوان است، تقریبا سه سال از آغاز به کار این گروه می‌گذرد و ما برای انسجام مستندات نظرسنجی انجام داده‌ایم تا متوجه شویم مخاطبان چه مستندهایی را می‌پسندند.

از میان 27 هزار نظر 41 درصد موضوع حیات وحش و طبیعت‌گردی، 23 درصد دفاع مقدس و 18 درصد اجتماعی را انتخاب کرده‌اند. موضوعات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. وی ادامه داد: مستند روبان قرمز با ایدز از آبان ماه پخش می‌شود و تا هشتم آذرماه ادامه خواهد داشت مستند تکیه بر باد و خط قرمز از دیگر تولیدات این گروه است.

مستند «آوای زندگی» هم با موضوع حیات وحش آماده شده که به شکارهای غیرقانونی می‌پردازد. این مستند نیز به مناسبت روز محیط زیست از این شبکه پخش خواهد شد. پرلا و دست آفریده‌ها نیز نام دیگر مستندهایی است که در این گروه تولید شده است.

آموزش مهارت‌های زندگی

معصومه آشتیانی‌زاد، مدیر گروه اجتماعی این شبکه هم از تغییرات در برنامه صبح بخیر ایران و خانواده خبر داد و گفت: در برنامه صبح بخیر ایران به مردم انگیزه زندگی، کار، تلاش و امید خواهیم داد و در برنامه خانواده به موضوعاتی همچون سلامت روحی و جسمی، مسائل اقتصادی، اجتماعی و خانواده می‌پردازیم.

وی با اشاره به این نکته که آموزش مهارت‌های زندگی به مردم یکی از اهداف مهم گروه اجتماعی شبکه یک است، افزود: برنامه ترکیبی با موضوع آسیب شناسی ازدواج، مسابقات و سرگرمی با موضوع استحکام خانواده و کتاب و کتابخوانی از دیگر تولیدات گروه اجتماعی است که پخش آنها بزودی آغاز می‌شود.

کاظم کاظمی، مدیر گروه تله فیلم‌های شبکه یک با اشاره به تولیدات این گروه گفت: 35 فیلم در مرحله تولید و پیش تولید، 20 فیلم در مرحله تحقیق و نگارش و ده فیلم برای پخش در نوروز 93 آماده می‌کنیم.

موضوعات تله فیلم اجتماعی، خانوادگی، طنز و سرگذشت سرداران سپاه است.

مدیر شبکه یک در ادامه جلسه دیروز درباره طولانی شدن زمان تصویربرداری کلاه پهلوی گفت: قبل از شروع پخش کلاه پهلوی تصویربرداری بخش‌هایی از این سریال باقی‌مانده بود، اما از آنجایی که پخش سریال به صورت هفتگی بود اختلالی در پخش ایجاد نمی‌کرد به همین دلیل تصویربرداری این بخش‌ها همزمان با پخش انجام می‌شود.

وی درباره برنامه پارک ملت افزود: پخش این برنامه برای امسال منتفی است چون محمدرضا شهیدی‌فر هنوز به لحاظ ساختار و محتوا به طراحی منسجمی نرسیده است و برنامه «مسابقه آشپزی» هم در صورت تامین منابع مالی تولید و پخش این مسابقه آغاز خواهد شد.

مدیر شبکه یک با اشاره به تولید مجموعه پایتخت 3 برای پخش در نوروز 93 گفت: سیروس مقدم این مجموعه را کارگردانی خواهد کرد.

سیدامیر سیاح، مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک در پایان درباره برنامه مناظره گفت: این برنامه صاحب اتاق فکری است که صاحب‌نظران رسانه‌ای عضو آن هستند و سوژه‌‌ها را به تهیه‌کننده پیشنهاد می‌دهند.

وی درباره موضوعات هفته‌های آینده برنامه مناظره یادآور شد: قیمت بنزین، محیط زیست (زاینده رود)، سن ازدواج، تعیین شهردار به شکل مستقیم یا از طریق شورای شهر، واردات دارو و یارانه‌های نقدی موضوعاتی است که قرار است به آنها پرداخته شود.

فاطمه عودباشی / گروه رادیو و تلویزیون

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها