تهیه کننده سریال مناسبتی ماه رمضان شبکه تهران دروازه بهشت گفت: سارا خوئینی ها و سحر ولد بیگی بازیگر ان جدید مجموعه دروازه بهشت هستند و تاکنون 17 قسمت از این سریال تصویر برداری شده است.
کد خبر: ۵۶۹۳۰۳
سارا خوئینی ها و سحر ولدبیگی وارد «دروازه بهشت» شدند/ سریالی برای ماه رمضان شبکه تهران

 

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران ،مسعود ردایی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی  دروازه بهشت  در ادامه اضافه کرد: پیش بینی ما این است که تصویر برداری این سریال تا 10 تیر ماه ادامه داشته باشد و اکنون گروه تصویر برداری در منطقه کرج مستقر و مشغول ضبط صحنه های داخلی سریال هستند.  
بنا بر این گزارش ، این سریال در 26 قسمت 40 دقیقه ای با محتوی طنز اجتماعی به نویسندگی عباس نعمتی تهیه و تولید می شود و هنرمندانی همچون اکبر عبدی ، مجید مظفری ، شهره لرستانی ، لاله اسکندری ،افشین هاشمی ، زهیر یاری ، مریم امیر جلالی ، رامتین خداپناهی ، سحر آربین و... در آن به ایفای نقش می پردازند.  
داستان دروازه بهشت درباره پسری به نام مسعود است که به عنوان یک خواستگار به خانه خانواده پزشکی می رود. این خواستگاری ساده بر اثر اتفاقاتی به حادثه ای بزرگ تبدیل می شود.
حصار کرج ، پزشکی قانونی ، مترو و شمال ایران لوکیشن های این سریال هستند اما تصویر برداری بخش اعظم لوکیشن های این مجموعه در حصار کرج انجام شده است.
ساخت تیتراژ ابتدایی و پایانی این مجموعه را مهدی مظلومی ،تصویربرداری مجموعه را ناصر محمود کلایه و تدوین همزمان آن را بهزاد مصلح انجام می دهند.
یکی از نکات مهم این مجموعه حضور هنرمندان توانمندی است که برای اولین بار در کنار هم به ایفای نقش می پردازند  که آثار متعددی را در سینما ، تئاتر و تلویزیون کارگردانی کرده اند.  
عوامل این سریال عبارتند از: کارگردان:مهدی صباغ زاده، تهیه کننده :مسعود ردایی، دستیار تهیه و مدیر تولید:تینا پاکروان، نویسنده فیلمنامه:عباس نعمتی، مدیر تصویربرداری:ناصر محمود کلایه،صدابردار: جهانگیر میرشکاری و....
مجموعه تلویزیونی دروازه بهشت  به کارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه کنندگی مسعود ردایی ویژه رمضان سال 92 در گروه فیلم و سریال شبکه تهران تهیه و تولید می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها