سریال "ساختمان 85" به مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی در 27 قسمت 40 دقیقه ای برای پخش از سیمای کردی شبکه سحر آماده می شود.
کد خبر: ۴۵۸۵۴۳

سریال "ساختمان 85" را محمد صالح سوزنی ترجمه کرده و مصطفی محمودی، علاء‌الدین باباشهابی، شیلان رحمانی، نسرین حاتمی، هاشم شاه ویسی، پرویز حبیبی، فواد شافعی، فواد امان الهی، فائزه محمودی، سیلان گلوانی، فرشته اسحاقی، ماهور زمانی پور، فواد پیشوا، سحر الیاسی پور، اسعد خوشگوار، چنور کمندی و مریم ظاهریان دوبله آن را برعهده داشته‌اند.

به گفته محمد فریدونی دوبله این سریال تلویزیونی پایان یافت و در نوبت پخش از سیمای کردی قرار دارد. ضمن اینکه تارا تاجبخش و هیوا امینی فرد باندسازی، بابک پاریزان میکس و آرش امیدی پور صدابرداری این کار را بر عهده دارند.

"ساختمان 85" را رضا انصاریان تهیه و مهدی فخیم‌زاده نوشته و کارگردانی کرده و بهرام ابراهیمی، لیلا برخورداری، محمود پاک‌نیت، اردشیر تفتی، عمار تفتی، کیوان تقی‌زاده، امیررضا دلاوری، نفیسه روشن، انوشیروان فاطمی، فرهاد شریفی، لیدا عباسی، آشا محرابی، مهدی میامی، رؤیا نونهالی، مهدی فخیم زاده و ساعد هدایتی از جمله بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال که سال 89 از شبکه دو سیما پخش شده، داستان قتلی را روایت می‌کند که در یک مجتمع مسکونی رخ داده و منجر به بروز حواث دیگری می شود که همه ساکنان ساختمان را درگیر می کند.

"وقت بازی" با نگاهی به بازی های رایانه ای
 
مستند شش قسمتی" وقت بازی" با موضوع بازی های رایانه ای به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش روابط عمومی سیما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، "وقت بازی" در گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما با همکاری بنیاد ملی بازیهای رایانه ای تهیه شده است و به موضوعاتی همچون تاثیر بازی های رایانه ای بر ذهن و روان انسان، دلایل استقبال نوجوانان از این بازیها، فراگیر شدن آن به عنوان یک بازی مدرن و یک صنعت بزرگ پولسازی ،قابلیت تبدیل داستان های اسطوره ای ایران به بازیهای رایانه ای و ... می پردازد.

گفت و گو با سازندگان بازیهای رایانه ای در ایران، پخش گزارشهایی از گیم نت ها، گفت و گو با کارشناسان درزمینه تاثیر بازی های رایانه ای از جمله بخش های این مستنداست.

"وقت بازی" به کارگردانی مسعود امینی تیرانی دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 به مدت 30 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می شود.

" جعبه موسیقی" مضمونی جذاب را مطرح می کند
 
تهیه کننده فیلم " جعبه موسیقی" استقبال از این فیلم را در روزهای آغازین نمایش عمومی رضایت بخش توصیف کرد

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما به نقل از روابط عمومی مرکزسیمافیلم، محمد خزایی  درباره اکران این فیلم به سیمافیلم گفت: متاسفانه به دلیل شرایط نامطلوب حاکم بر وضعیت اکران در سینمای کشور " جعبه موسیقی" پس از پنج سال و آن هم در گروه سینمایی مخاطب خاص به نمایش درآمد در حالی که گروه هدف این فیلم مخاطبان عام هستند و قصه داستانی ارزشی و جهان شمول را مطرح می کند.

تهیه کننده "جعبه موسیقی" افزود: داستان از زاویه ای متفاوت و عمیق به مفهوم مرگ می پردازد و حتی اگر 15 سال بعد نیز به نمایش عمومی در می آمد تازگی خود را از دست نمی داد.

قصه این فیلم درباره پسر بچه ای است که بر اساس یک اتفاق با فرشته ای آشنا می شود و این آشنایی ماجراهایی را به دنبال دارد .

ازعوامل تولید و بازیگران این " جعبه موسیقی" می توان به : نویسنده فیلمنامه: مسعود احمدیان ، مدیر فیلمبرداری : علی لقمانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهروز شعیبی،  طراح چهره پردازی: محمد قومی ، طراح چهره پردازی : نازنین مفخم ، موسیقی: سعید شهرام ، منشی صحنه:سمیرا برادری و بازیگران: نیکی کریمی ، رامبد جوان ، شاهرخ فروتنیان ، مرتضی احمدی ، داریوش اسدزاده و نگار جواهریان اشاره کرد.

خزایی که امسال دبیری سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر را بر عهده داشت اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسوولان و وضع قوانین جدید در سازمان تازه تاسیس سینمایی کشور، مشکلات مربوط به وضعیت اکران حل شود و کلیه فیلم ها از شرایط یکسان و عادلانه ای در نمایش عمومی برخوردار شوند.

گفتنی است " جعبه موسیقی " به کارگردانی فرزاد موتمن، از محصولات مرکزسیمافیلم از 23 بهمن در گروه مخاطب خاص به اکران در آمده است.

این فیلم که هشتمین فیلم اکرانی در گروه سینمایی مخاطب خاص به حساب می‌آید در سینماهای آزادی‌، پردیس ملت‌، موزه سینما،‌ فلسطین و اریکه ایرانیان اکران خود را آغاز نموده است.
 
"جعبه موسیقی" در گروه اجتماعی مرکزسیمافیلم تهیه شده است.

پخش برنامه‌ای جدید از رادیو نمایش

رادیو نمایش از این پس برنامه "سلام نمایش" را پخش می‌کند.

علاقه‌مندان به بازیگری رادیویی که ماه‌های گذشته در سایت رادیو نمایش ثبت نام کرده اند در این برنامه حضور می یابند تا در مراحل مختلف آزمون شرکت کرده و توانایی بازیگری آنها سنجیده شود. سپس از میان شرکت کنندگان افراد برگزیده به کمیته تخصصی رادیو معرفی می شوند.

بر اساس این خبر مرکز هنرهای نمایشی رادیو، معصومه اسماعیل‌نژاد تهیه کننده سردبیر، بهرام سروری نژاد گوینده ، داریوش شهبازی دستیار تهیه ، علی حاجی نوروزی صدابردار و کیومرث مرادی ، فریدون محرابی کارشناسان برنامه سلام نمایش هستند. هماهنگی این برنامه بر عهده مهشید اسماعیل نژاد و آزاده شاهرخ مهر است.

"سلام نمایش " روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ساعت ‌١٥:15 دقیقه از رادیو نمایش بر روی موج اف ام ردیف ‌١٠٧/٥ مگاهرتز پخش می شود.

تاکنون از میان بیش از ‌٧٠٠ نفر متقاضی، ‌٢٠٩ نفر در برنامه " سلام نمایش" شرکت کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها