آخر هفته از تلویزیون ببینید،

الماس 13 ،بی سلاح ،پیمان ...

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بی‌سلاح»،«موج گرما»،«گنج‌های سیرا مادره»،«آخرین مهلت»،«دائی هانس»،«روش جنگ»،«رامونا و بیزوس»،«پس از پایان»،«سلطان شبکه»،«بازرس مورس»،«الماس 13»،« فراربزرگ»،«پیمان» و... پنجشنبه و جمعه 23 و 24 تیرماه ازشبکه های یک،دو،سه،چهار،تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۴۵۳

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « بی سلاح » به کارگردانی ویلیام فیلیپس محصول سال 2010 کانادا پنجشنبه 23تیر ماه ساعت 16 ازشبکـه یک سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم  با بازی پل گروس خواهید دید : " مونتانا کید " خلافکاری است که توسط گروهی ازتبهکاران تحت تعقیب قرار دارد. او که ازسوی دولت آمریکا محکوم به اعدام شده است در آخرین لحظات از مرگ نجات می یابد، اما به دلیل خطای ردیابی اسبش به جای غرب ازشمال (کانادا) سردرمی آورد .

فیلم سینمایی « موج گرما » به کارگردانی گریگور اشنیتزر محصول سال 2008کشورآلمان پنجشنبه 23 تیرماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : دکتر" مارتینا فشنر" متخصص در زمینه هیدرولوژی (آب شناسی ) است. تحقیقات گسترده او نشان می دهد که آلمان با تهدید کم آبی درصورت تغییرات جوی روبروست. او تلاش   می کند نتیجه تحقیقات خود را به مسئولان امور ارائه داده و آنان را نسبت به خطرات احتمالی آگاه نماید.
سوزانا سایمون درفیلم سینمایی « موج گرما » به ایفای نقش پرداخته است .

فیلم سینمایی « گنج های سیرا مادره » پنجشنبه 23 تیرماه ساعت 24 دقیقه بامداد ازشبکـه یک روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی « گنج های سیرا مادره » داستان چند نفرجوینده طلا است که درمکزیک به جستجوی طلا می روند.گرچه به طلا دست می یابند ،ولی به خاطرحرص و طمع،زندگیشان به فاجعه تبدیل می شود.
همفری بوگات و والترهیوستن درفیلم سینمایی «گنج های سیرا مادره» محصول سال 1948 کشورآمریکا به کارگردانی جان هیوستن به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی « آخرین مهلت» جمعه 24تیرماه ساعت 16ازشبکه یک سیما پخش می شود .

دراین فیلم خواهید دید: دکترصالح معتمدی ازجوانان نخبه دانشگاهی به همراه تیم تحقیقاتی خود پس از دوسال تلاش شبانه روزی موفق شده است،دستگاه نانو فیلترایون (تصفیه آب بوسیله فن آوری نانو) طراحی و در پایلوت آزمایشگاهی آماده ی ساخت کند.وقوع یک آلودگی ناخواسته دربستریکی ازرودخانه های تصفیه آب شهری باعث می شود تا مسئولین به دکترصالح فشاربیاورند.
آشا محرابی و پویا امینی درفیلم تلویزیونی « آخرین مهلت» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مجید یوسفی بازی کرده اند .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « دائی هانس» به کارگردانی میکائیل ریندل و تهیه کنندگی نانی اربن پنجشنبه 23 تیر ماه ساعت 14:30درقالب برنامه «سینماآفتاب » ازشبکـه دو سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم خواهید دید : « هانس هربست» یک متخصص تعمیرات و مکانیک خودروهای قدیمی است که در کارش ازشهرت و اعتباربالایی برخوردار است. هانس مرد بسیارجدی و عبوسی است که به دلیل جدایی از همسرش ، به تنهایی زندگی می کند.تقریبا هیچکس تحمل اخلاق سرد و بی روح اورا ندارد و خود او نیزتنهایی را ترجیح می دهد.
فریتزکارل ، تینا رولند و النا لیگ درفیلم سینمایی « دائی هانس» محصول سال 2009 آلمان  بازی کرده اند  .

فیلم سینمایی « روش جنگ »20دقیقه بامداد پنجشنبه 23تیرماه ازشبکه دو پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده: دیوید ولف همراه با دو نفربرای عملیات سری به خاورمیانه می روند و بعد ازانجام عملیات و طی گذشت مدتی به کشور بازمی گردند، ولی درهنگام ورود به واشنگتن توسط نیروهای امنیتی دستگیر می شود.
ج . سیمونس و کوبا گودینگ در فیلم سینمایی « روش جنگ» به کارگردانی جان کارتر و تهیه کنندگی رابرت بالن تین محصول سال 2006 آمریکا به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم سینمایی « رامونا و بیزوس» به کارگردانی الیزابت آلن وتهیه کنندگی دنیس دی نوی جمعه 24 تیرماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی سلنا گومز،جوئی کینگ و سیرا مک کورمیک درمورد رامونا دختر کوچک و دوست داشتنی است که خیال پردازی های او زبانزد عام است.خانواده کوییمبی به تازگی بدلیل این که پدرخانواده شغل خود را ازدست داده است دچارمشکلات مالی شده اند به نحوی که مادرخانواده با زحمت شغلی پاره وقت پیدا می کند تا بتواند مانع از فروپاشی خانواده شود.
فیلم سینمایی « رامونا و بیزوس» محصول سال 2010 آمریکا است.

فیلم تلویزیونی « پس از پایان» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان جمعه 24 تیرماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمده: مریم صدر که مبتلا به بیماری دیابت است، به همراه دوستش رویا درحال اسباب کشی و نقل مکان به آپارتمان جدیدی است. مریم به خاطر مقصر دانستن همسر خود بهنام در تصادفی که بهنام راننده بوده و منجربه مرگ پدرش و آسیب دیدگی خودش شده، ازاوطلاق می گیرد و همچنین ازخانه پدری خود نقل مکان می کند، تا به نحوی گذشته خود را فراموش کند.
آتنه فقیه نصیری، بهناز جعفری ، نیما رییسی و فرخ نعمتی دراین فیلم به ایفای نقش پرداختند .

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « سلطان شبکه »به کارگردانی رام کوپال وارما وبا بازی آمیتا باچان پنجشنبه 23 تیرماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود .

فیلم سینمایی « بازرس مورس » پنجشنبه 23 تیرماه ساعت 16:15 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید : با پیدا شدن جسد بی سر و دست و پا در رودخانه ، بازرس مورس با دستیارش دنبال قاتل به دانشگاه رفته تا از اساتید و رئیس دانشگاه تحقیقاتش را انجام دهد و قتل دیگری صورت می گیرد و درنهایت متوجه می شود که یکی ازاساتید آنجا که زمانی با مورس هم دانشگاهی نیز بوده ، دچارسرطان شده با حسادت نسبت به اطرافیان خود دست به قتل های متعدد می زند.
جوهان توان و کوین واتلی درفیلم سینمایی « بازرس مورس » به کارگردانی هربرت ویس محصول سال 2000 آمریکا و انگلستان به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم سینمایی « کلید ازدواج » به کارگردانی داود موثقی وتهیه کنندگی خسروامیرصادقی پنجشنبه 23 تیرماه ساعت 19ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی علیرضا خمسه ، نادر سلیمانی و فاطمه صامتی آمده : جوانی برای سیزدهمین بار به خواستگاری می رود. او که از دفعات مراجعه برای خواستگاری تجربیاتی اندوخته است، سعی می کند با رفع همه اشتباهات گذشته و فراهم کردن امکانات لازم این بارموفق شود.

فیلم سینمایی « فرار بزرگ » به کارگردانی  جوهان استورکس پنجشنبه 23 تیرماه ساعت 24 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم سینمایی « فرار بزرگ » با بازی استیون مک کویین وجیمز گارنرآمده: هفتاد و شش زندانی انگلیسی درکشورآلمان نقشه ای برای فرار می کشند و تونل زیرزمینی می کنند ، اکثر آنها دستگیرمی شوند و عده کمی هم فرار می کنند.
فیلم سینمایی « فراربزرگ » محصول سال 1963 کشور آمریکا است.

فیلم سینمایی « خبرچین» به کارگردانی دانت لام وبا بازی نیک چیونگ و نیکولاس تس محصول سال 2010 هنگ کنگ، جمعه 24 تیرماه ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « پادشاه دیوانه 1» به کارگردانی دیوید کارسون محصول سال 2000 کشورهای آلمان ، انگلیس و آمریکا جمعه 24 تیرماه ساعت 15 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

داستان درمورد ورجینیا دخترجوانی است که با پدرش در کنار پارکی سرسبز زندگی می کند .مادرش آنها را در زمانی که 7 ساله بوده ترک کرده است. او دریک شب به طور اتفاقی از دیوار زمان عبور می کند و به دوران فرمانروایی شاهزاده وندل می رود.
کیمبرلی ویلیامز،پاسلی واسکوت کوهن درفیلم سینمایی« پادشاه دیوانه 1» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی « خروس جنگی » جمعه 24 تیرماه ساعت 19ازشبکه سه سیما پخش می شود.

داستان فیلم سینمایی « خروس جنگی » در مورد زن و شوهری است که تصمیم می گیرند مدتی جایشان را با هم عوض کنند. قرار گرفتن در جایگاه یکدیگر برای هر کدام ماجرایی را بوجود می آورد.
مریلا زارعی، رضا عطاران و کیومرث ملک مطیعی درفیلم سینمایی « خروس جنگی » به کارگردانی سید مسعود اطیابی بازی کرده اند .

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « اورژانسی» به کارگردانی کانتز،محصول سال 2010 کشورآمریکا و با بازی برایان آستین گرین و جفری کومبز پنجشنبه23 تیر ساعت15:30از شبکه چهارسیما بازپخش می شود.

جمعه 24 تیرماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » فیلم سینمایی « الماس13» ازشبکه  چهارسیما پخش می شــود .

دراین فیلم با بازی آسیا آرجنتو،الیورمارشال و ژرارد دپاردیو می‌بینیم : مت مأمورپلیسی است که درمی‌یابد بهترین دوستش فرانک که رابطه دوستیش با او به سال‌ها پیش بازمی‌گردد، با سوءاستفاده ازموقعیتش در نیروهای پلیس، تبدیل به یکی ازبزرگترین عوامل توزیع و فروش و همچنین حمل‌ و نقل مواد مخدر در شهر شده است.
فیلم سینمایی « الماس13» محصول کشورهای فرانسه و بلژیک درسال 2009 ،به کارگردانی گیـلـز بهـات و تهیه کنندگی چارلزجیلی برت ساخته شده است .

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « ما از آینده ایم »40 دقیقه بامداد روزجمعه 24 تیرماه به کارگردانی آندری مالییوکو ازشبکه تهران پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم آمده: چهار پسرجوان به طوراتفاقی به زمان جنگ جهانی دوم بازگشته و خود را درگیرحوادث آن می بینند، آنها تلاش فراوان کرده تا با به دست آوردن نشانه ای باز گردند.
فیلم سینمایی « ما ازآینده ایم» محصول سال 2008 کشور روسیه در ژانر درام ، ماجراجویی ، فانتزی و جنگی ساخته شده است.

فیلم سینمایی « پیمان » جمعه 24 تیرماه ساعت 13:30 ازشبکه تهران پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : تیت یک محکوم به حبس ابد درحین انتقال به زندان با کمک دوستش ،مارشال را می کشد ومی گریزد.مت و کلانتربه دنبال یافتن تیت رهسپارمی شوند.تیت به خانه مت می رود و به انتقام کشته شدن برادرش توسط مت،زن و دختر مت را می کشد.مت به دنبال انتقام از تیت پایش به شهردیگری کشیده می شود.
لوک پری ، سی توماس هاول و کیم کوتس درفیلم سینمایی « پیمان» به کارگردانی آرماند ماسترویانی محصول سال  2008 کشورآمریکا بازی کرده اند.

سـیـمـای اسـتـان هـا

فیلم تلویزیونی « یک تیر و دو نشان » به کارگردانی اسماعیل میهن دوست و تهیه کنندگی محرم علی کلیج روزجمعه 24 تیرماه ساعت 13:30 از سیمای استان ها پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : محمود مهندس نفت و اهل آبادان است. او به خاطر کارش مدام بین آبادان و تهران درسفر است. محمود مرادی خانواده دوست است و به همین دلیل تصمیم می گیرد درتعطیلات پیش رو مرخصی بگیرد تا خانوادگی به مسافرت بروند .
رویا افشار،معصومه بافنده ،شهنام شهابی،مهدی پرویش واسماعیل محرابی درفیلم تلویزیونی « یک تیر و دو نشان » بازی کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها