به کارگردانی داریوش یاری

مسافر باران یکشنبه کلید می‌خورد

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «مسافر باران» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی محمد یاوری یکشنبه در سعادت آباد آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۹۵۶۵۷

به گزارش فارس ، محمد یاوری تهیه‌کننده گفت: پس از حدود یک سال کار روی فیلمنامه از ماه گذشته پیش تولید فیلم را آغاز کردیم. و با تکمیل شدن لیست عوامل و بازیگران روز یکشنبه کار را در رستورانی در سعادت آباد جلوی دوربین خواهیم برد و پس از آن در یکی از لوکیشن‌های اصلی فیلم خانه پدری در درکه کار را ادامه خواهیم دارد.

وی در ادامه افزود: تصویربرداری فیلم در تهران حدود 6 روز به طول خواهد انجامید و بقیه تصاویر در اصفهان، سمنان، شهمیرزادگان، گرگان، بجنورد و فینال فیلم در حرم امام رضا تصویربرداری خواهد شد.

یاوری در ادامه به فیلمنامه فیلم اشاره کرد و گفت: فیلمنامه برداشتی آزاد از رمان «مرد بارانی» است که حدود یکسال بر روی آن کار شد و در نهایت با توافق کارگردان بازنویسی نهایی توسط مهدی شیرزاد انجام شد. تصویربرداری با دوربین SI2K خواهد بود.

یاوری در ادامه به آخرین تغییرات بازیگران فیلم اشاره کرد وگفت: رامین راستاد جایگزین امیرمحمد زند شد و زیبا بروفه نیز به تازگی به گروه بازیگران فیلم اضافه شده است.

در اولین روز تصویربرداری امیر آقایی و مینا جعفرزاده جلوی دوربین عاشوری خواهند رفت.

فیلم داستان جوانی به نام داوود را روایت می‌کند که پی می‌برد مسعود، شریک و پسر خاله‌اش تمام موجودی حساب مشترک‌شان را خالی کرده و قصد فرار از کشور را دارد. داوود که با گروهی از طلبکارانش روبرو شده ، همراه با همسرش سیما می‌گریزد و در این بین می‌فهمد که پدرش نیز از دنیا رفته است. داوود که در تنگنا قرار گرفته، برای تصاحب ارث پدری با وکیل پدرش تماس می‌گیرد و در ادامه با رازی بزرگ روبرو می‌شود.

در این فیلم امیر آقایی، مینا جعفرزاده، بهمن زرین‌پور، مهدی فقیه، رامین راستاد، زیبا بروفه به ایفای نقش‌های اصلی فیلم می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: آتوسا شیخ/ بازنویسی فیلمنامه: مهدی شیرزاد/ کارگردان: داریوش یاری/ تهیه‌کننده: محمد یاوری/ مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری/ مدیرصدابرداری: سلیم احمدی/ طراح صحنه: رضا حاج درویش/ طراح لباس: آنا امانیریا/ طراح چهره‌پردازی محسن ملکی/ مدیربرنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: کامبیز دارابی/ امور مالی: محمد خداپناهی/ دستیار دوم کارگردان: سید جواد حسینی/ مدیرتدارکات: فواد بوربور/ امور اداری: علیرضا چاوشی/ عکاس: امیر سحابی/ مجری طرح: سیران فیلم

«مسافر باران» به سفارش گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم تهیه و تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها