آخـر هفـتـه از تـلـویـزیـون ببینید

آسمان‌های سمی،قیام‌اژدها،بازگشت...

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی « رودخانه مه آلود » ، « بهانه‌های عاشقی » ، « بازگشت» ،« مرگ یک ماهی» ، « انتقام کبری» ، « سرکار راج» ، « مواجهه با دشمن » ، « دست ها روی شهر» ،« قیام اژدها » و« آسمان‌های سمی » پنجشنبه و جمعه 26 و 27 فروردین ماه ازشبکه­های یک ، دو، سه، چهار و تهران پخش می شـود.
کد خبر: ۳۲۱۳۰۰

شـبـکـه یــک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « رودخانه مه آلود» به کارگردانی ریکاردو دونا پنجشنبه 26 فروردین ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : با کشته شدن پیرمردی به نام " تونا دچی مو" ، پلیس به جستجوی عوامل این سانحه برمی آید. بازرس پلیس " سوناری " برخلاف نظر مافوقش که معتقد است این سانحه خودکشی بوده ، قصد دارد بیشتر پیرامون این پرونده تحقیق کند. مدت زمان کوتاهی پس از آن ، برادر " تونا " که " آنته ئو " نام دارد نیز کشته می شود . سوء ظن " سوناری " به کشته شدن این دو برادر تقویت می شود.

لوکا باربارسچی درفیلم سینمایی « رودخانه مه آلود» محصول سال 2005 کشور ایتالیا به ایفای نقـش پـرداخته است .

فیلم تلویزیونی « بهانه های عاشقی » جمعه27 فروردین ماه ساعت 30/15 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

داستان این فیلم درباره سه جوان می باشد که برای تفریح و خنده ، مردم آزاری می کنند و کیف دختری به نام شقایق را می قاپند که ازخارج  به ایران آمده تا پدرش را پیدا کند .آنها تحت تعقیب قرارمی­گیرند و به مردی به نام اردشیرپناه می­برند.اردشیر نیز آنها را با کاروان راهیان نوربه مناطق جنگی می فرستد.درآنجا وقایعی اتفاق می افتد که خارج ازانتظارهمگان است.

محمد رضا داوودنژاد ، اصغر نقی زاده ، سید شهزاد صفوی ، رامین راستاد ، مارال فرجاد ، مانی کسرائیان ، وحید حیدری ، بیتا کریمخانی ، ‌حسین پهلوان زاده و رسول توکلی به­عنوان بازیگران­ اصلی درفیلم تلویزیونی « بهانه­های عاشقی » محصول مرکزسیما فیلم به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه کنندگی  ایرج مرادی و داود حیدری بازی کرده­انـد .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « بازگشت » با بازی رابین رایت پن ، گری اولد من و شین پن و به تهیه کنندگی ند داد پنجشنبه 26 فروردین ساعت 45/23 ازشبکه دوسیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : تری مرد جوانی است که از محله خلافکاران جدا شده و به نیروی پلیس پیوسته است. با توجه به ارتباطاتی که وی از قدیم با برخی از بزهکاران ساکن در آن محل داشته ، برقرار می­شود به عنوان نفوذی و در پوشش یک دوست قدیمی به میان آنها رفته زمینه­های دستگیریشان را فراهم می کند. جکی دوست قدیمی تری پسر پر شر و شوری است و برادرش فرنک رئیس گروهی از خلافکاران در محل می­باشد.

پیل جوآنا درسال  1990 فیلم سینمایی« بازگشت» محصول کشورهای آمریکا و انگلستان را کارگردانی کرده است .

فیلم تلویزیونی « مرگ یک ماهی» جمعه 27 فروردین ساعت 30/17 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

دراین فیلم با بازی مینا جعفرزاده و علی اوسیوند می بینیم : خانواده ای سه نفره از تهران به میاندوآب نقل مکان می کنند. درهمسایگی خانه آنها پیرزنی تنها زندگی می کند که به گفته دیگران دیوانه است. دختر این خانواده تهرانی که سیزده ساله است و شادی نام دارد با این پیرزن رابطه برقرار می کند، چرا که هر روز از اتاق خود شاهد بیرون آمدن این پیرزن به حیاط و عوض کردن آب ماهی قرمزش است و همین مسئله حس کنجکاوی او را برمی انگیزد که در مورد این پیرزن بیشتر بداند.

فیلم تلویزیونی « مرگ یک ماهی» به کارگردانی سعید شاپوری و تهیه کنندگی روح ا...برادری محصول مرکزسیما فیلم می باشد.

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « انتقام کبری » به کارگردانی ایوبوسه و با بازی ژان بن، سنتا برگر و گوردون میچل پنجشنبه 26 فروردین ساعت 15/20 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم سینمایی« انتقام کبری» محصول سال 1971 کشورفرانسه آمده است : برادران اورلینی از روسای انجمن خانه سازان مارسی فرانسه بدست یکی از رقبای صنفی خود به قتل می رسد. به دنبال آن دستور قتل دیگر برادر آنها به نام لویی که در بانکوک(تایلند) زندگی می کند نیز مطرح شده و به دنبال آن آدمکش آمریکایی برای قتل لویی به تایلند می رود ولی اشتباهاً همسر لویی را به قتل می رساند.

فیلم سینمایی « سرکار راج » به کارگردانی رام کوپال وارما و با بازی آمیتا بچان ، آبیشک بچان و آشواریا رای صبح جمعه 27 فروردین ساعت 10/11 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم سینمایی« سرکار راج» محصول سال 2008 کشورهند آمده است : خانواده ماها اشترا ازخانواده­های بزرگ منطقه هستند،سوبهاش ناگرا بزرگ خانواده به همراه همسرش پوش پا و دو فرزندش ویشنو و شانکار وهمسر شانکار آوانتیکا در یک خانه زندگی می کند .ویشنو به دلایل خانوادگی ازخانه می­رود و درهمین زمان آنیتا راجان که در انگلستان زندگی می کند با طرح احداث یک نیروگاه درمنطقه به آنجا می آید .

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « مواجهه با دشمن » به کارگردانی رابرت مالن فانت پنجشنبه 26فروردین ماه ساعت 40/15 از شبکه چهارسیما پخش می شود .

داستان فیلم سینمایی « مواجهه با دشمن » درباره زوج جوانی است که طی یک حادثه، پسرکوچک خود را از دست می دهند و به خاطر این مسئله دچار اختلاف شدید شده و در آستانه­ی جدایی اند. پدرخانواده (پلیس) به خاطر پرونده ای (قتل) با زوج دیگری درگیر شده و دراین ماجرا، خانم جوان کشته شده وهمسرش درپی گرفتن انتقام وارد زندگی خصوصی مردپلیس می شود و همسر او را به گروگان می گیرد.

بروک ویتس و الکساندرا پال درفیلم سینمایی « مواجهه با دشمن » محصول سال 2001 کشورآمریکا بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « دست ها روی شهر » به کارگردانی فرانچسکو رزی جمعه 27 فروردین ماه ساعت 30/20 از شبکه چهارسیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : به سازبفروشی است که درشهرداری ناپل نفوذ دارد . نقشه گسترش شهر را به نحوی طراحی کرده است که گسترش شهر به سمت زمینه های او و دوستانش در شمال شهر باشد.همزمان درمحله فقیرنشین شهر با فروریختن یک ساختمان قدیمی بر اثر لرزشهای ناشی از عملیات ساختمانی چند نفر کشته می شوند.

رود استایگر و گویدو آلبرتی درفیلم سینمایی « دست ها روی شهر» محصول سال 1963 کشورایتالیا در ژانر سیاسی و اجتماعی بازی کرده اند .

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « قیام اژدها » 40 دقیقه بامداد روز جمعه 27 فروردین ماه ازشبکه تهران پخش می­شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : در سال 228 میلادی، زمانی که کشور چین بین سه حکمران تقسیم شده است که عبارتند از: « وی»، « شو»، « وو» . کشور به واسطه جنگ های دائمی بین آنها دچارگرفتاری شده است و به واسطه رنج و قحطی درعذاب است . دراین وضعیت نابسامان است که یک قهرمان به نام جائوزی لونگ، از قلمرو پادشاهی شو ظهورمی کند.

فیلم سینمایی « قیام اژدها » با بازی اندی لائو، ساموهونگ کم بو، مگی کیو و وانس وو به کارگردانی دانیل لی محصول سال 2007کشورهای چین، هنگ گنک و کره جنوبی، در ژانر حادثه ای، درام، تاریخی و جنگی ساخته شده است .

شبکه تهران جمعه 27 فروردین ساعت 30/13 فیلم سینمایی « آسمان های سمی» به کارگردانی­ اندرو سی ارین را برای ­پخش درنظرگرفته است.

داستان درمورد تس پزشک سازمان بهداشت جهانی است که درپی اتفاقات رخ داده به کشورش بازمی‌گردد. شیوع یک بیماری ناشناخته وغیرقابل درمان، همه را نگران کرده است. جک که یک خبرنگاراست و چند سال قبل برادرش را که مدارک مهمی درباره آلودگی هوا پیدا کرده بود، را از دست داده، سعی می کند تا با کمک تس پرده از شیوع بیماری بردارد.

پیتر آبرامز، رالف آلدرمن، نیکلا اندرسون و دانیل بیکن درفیلم سینمایی « آسمان های سمی» محصول سال 2008 کشور کانادا بازی کرده اند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها