اسامی میزگردهای هفته فیلم سیما اعلام شد. براساس اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره سیما ، در هفته فیلم سیما که در فاصله پنجم تا یازدهم مهر
کد خبر: ۲۹۲۸۹
در 3 تالار نمایش سینما فلسطین تهران برگزار می شود ، هر شب با حضور کارشناسان و هنرمندان یک موضوع به بحث گذاشته می شود که این موضوع ها به شرح زیر است :
شنبه پنجم مهر: دوبله در تلویزیون ، از دیروز تا امروز.
یکشنبه ششم مهر: مستند در تلویزیون .
دوشنبه هفتم مهر: فیلمهای سینمایی محصول سیما، اهداف و رویکردها.
سه شنبه هشتم مهر: مجموعه های طنز، نیاز به قالب های بدیع .
چهارشنبه نهم مهر: فیلمهای تلویزیونی ، ضرورت ها و اولویت ها.
پنجشنبه دهم مهر: معیارهای داوری و ارزشیابی در برنامه های تلویزیونی.
جمعه یازدهم مهر: سریال های گروه «ب» کیفیت یا کمیت؛.
همچنین طی برگزاری جلسات هفته فیلم سیما در سینما فلسطین ، آثاری از مایکل مور و مستند سازان برجسته دیگر به نمایش درمی آید. برخی از این آثار عبارتند از: «راجر و من» و «بولینگی برای کلمباین» ساخته مایکل مور ، «میراث تادلندینگ» برنده جایزه امی در سال 94 ، «بخشش» جیان هالاسی محصول سال 2002 ، «بنجامین» ساخته آرتور هاوس ، «ضایعات» ساخته اریک گاندینی ، «زندگی ما»، اثر آلن کاوالیه ، «خانواده ای از کالاهاری» ساخته جان مارشال حذف 6 برنامه از آثار مسابقه چهارمین جشنواره سیما انیمیشن های «پسر کوزه گر» و «نقاشی و حرکت» فیلم تلویزیونی «حبیب» و برنامه ترکیبی «چهل شب بی ستاره» به دلیل عدم پخش از تلویزیون در فاصله سال 80 تا 81 ، از فهرست آثار مسابقه جشنواره چهارم سیما حذف شدند. همچنین 2فیلم «قناری» و «صنوبر» نیز به دلیل آماده نبودن نسخه مناسب برای بازبینی داوران جشنواره سیما ، از بخش مسابقه کنار رفتند. ضمنا برنامه «به سوی ظهور» نیز به فهرست آثار حاضر در بخش محتوایی «ارایه هنرمندانه و موثر مضامین دینی» اضافه شد. گفتنی است جشنواره چهارم سیما با هدف ارزیابی آثار پخش شده از شبکه های مختلف سیما در فاصله سال 80 تا 81 ، برگزار می شود و طی مراسم زنده ای درروز 19مهرماه ، به کار خود پایان می دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها