گلچهره سجادیه ، بازیگر نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون در تازه ترین ، حضورش در یک اثر تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.
کد خبر: ۱۵۰۳۱۰

این فیلم تلویزیونی که برای گروه فیلم و سریال شبکه 3سیما آماده می شود «تلخون» نام دارد و آن را کارگردان جوان سینمای ایران یعنی علیرضا امینی جلوی دوربین برده است.
این فیلم به آسیب شناسی نسل سوم جامعه و نیز مشکلات پیش روی آنان می پردازد. تلخون داستان دانش آموز جوانی به نام نیما است که در شبی بارانی در یک پارتی شبانه به دلایل نامشخصی به حال اغمائ می رود. پویان و سعید 2 تن از دوستانش که سخت ترسیده اند، از بیم لو رفتن ماجرا او را در یک پارک جنگلی رها می کنند و می گریزند. ساعتی بعد از این ماجرا گروهی به مادر نیما اطلاع می دهند که پسرشان در گروگان آنهاست.
در فیلم تلویزیونی تلخون بجز گلچهره سجادیه ، نیما رئیسی ، عبدالرضا اکبری ، روشنک عجمیان ، شاهرخ استخری ، مجید سالم و سیاوش خیرآبی به ایفای نقش می پردازند.
علیرضا امینی که پیشتر فیلمهای غیرمتعارف نامه های باد، دانه های ریز برف ، زمان می ایستد و کنار رودخانه و فقط چشمها تو ببند را ساخته است ، 10 روز پیش ساخت این فیلم را شروع کرده و احتمالا تا 2 هفته دیگر کار ادامه خواهد داشت.
فیلم تلخون را مجید مولایی تهیه می کند که مدتی پیش سریال پرواز در حباب را به تهیه کنندگی وی دیدیم .در ساخت این فیلم تلویزیونی حسین مرتضائیان آبکنار (نویسنده فیلمنامه)، عبدالله عبدی نسب (مدیر تصویربرداری)، یوحنا حکیمی (چهره پرداز)، سعید هاشمی (مدیر تولید) و امیرعلی محسنی (طراح صحنه) همکاری می کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها