خاطرات کاغذی

زبر و زرنگ

خاطرات کاغذی

گوفی (ببر بنگال)

«شکار ببر! چه راز بزرگی، چه تجربه‌ای، انسان با حیله‌های انسانی خود با خشم دشمن جانش یعنی «ببر بنگال» مقابله می‌کند؛ حیوانی با وزن ۲۵۰ کیلو. ترسناک‌ترین، درنده‌ترین، گزنده‌ترین و بی‌رحم‌ترین حیوان جنگل که نعره‌اش لرزه بر اندام هر انسانی می‌اندازد و...» این جملات، روایت راوی از ببری بود که گوفی شکارچی، سوار بر فیلی بزرگ در پی آن به تاریک‌ترین و ناشناخته‌ترین مناطق جنگل پای گذاشته بود.
کد خبر: ۱۴۷۵۹۴۶
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 0

راوی این‌طور ادامه می‌داد: «جانوری نامرئی و خطرناک که پشت هر درختی به کمین نشسته است» در این لحظه ببری تقریبا نحیفی را می‌دیدیم که خطوط بندش را با نقش راه‌راه نیزار‌ها تطبیق می‌داد تا خود را استتار کند و بعد راوی با لحنی پرصلابت او را معرفی می‌کرد: «ببر بنگال، سلطان جنگل، درنده‌ای بی‌رحم و خطرناک، آدم‌خوار جنگل، چنگال‌های تیزش می‌تواند گوشت انسان را رشته‌رشته کند. نعره طنین‌اندازش مرگ می‌آفریند.» روایت که به اینجا می‌رسد ببر نعره‌ای می‌زد و دوربین تا ته حلقش جلو می‌رفت. صدا که به گوش گوفی می‌رسید با فیلی که مثل سگ شکاری بو می‌کشید، پاورچین، پاورچین به تعقیب صدا می‌رفتند. در‌حالی‌که دشمن آماده در مقابل آن‌ها کمین گرفته و همه‌چیز را زیر نظر داشت. ببر بنگال و گوفی چشم در چشم شده و در ادامه شد آنچه که نباید می‌شد. ببر گوفی را به دهان گرفت و به دل جنگل زد و....

گوفی (ببر بنگال)، (با عنوان انگلیسی: Tiger Trouble) محصول سال ۱۹۴۵ آمریکا است. این تولید والت‌دیزنی براساس فیلمنامه «بیل پیت» به کارگردانی مشترک جک کینی و برت گیلت تولید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها