جدیدترین ویژگی گوگل مپز به شما این امکان را می‌دهد تا مکان‌های ذخیره‌شده را با ایموجی برچسب‌گذاری کنید. این ویژگی راهنمای سریع راه‌اندازی برچسب‌های ایموجی درمکان‌های ذخیره‌شده و اطمینان از قابل مشاهده بودن آنها روی نقشه را بررسی و روشی کاملا جدید برای مشاهده نقاط مورد علاقه‌تان باز می‌کند.
کد خبر: ۱۴۲۵۱۹۶
برچسب گذاری مکان‌های ذخیره‌شده در گوگل مپز با ایموجی

مشکلی که این ویژگی را تحت تأثیر قرار داده است، این است که هر لیست دارای یک آیکون مشابه برای شناسایی آن است. هنگام مرور نقشه خود، شما روی هر مکان ذخیره شده، بدون توجه به لیست سفارشی، یک آیکون ستاره مشاهده خواهید کرد. اگرچه دیدن موقعیتی که ثبت کرده‌اید خوب است، اما تقریبا غیرممکن است بدون کلیک روی آن موقعیت را به طور دقیق شناسایی کنید.

با ایموجی‌های جدید، هر لیست می‌تواند به یک نماد متفاوت اختصاص یابد. این تنها محدود به ایموجی‌های موجود در دستگاه شماست و می‌تواند به طریق قابل توجهی در تمایز دادن مکان‌های لیست شده به شما کمک کند. به عنوان مثال، من یک لیست ذخیره شده از تمامی رستوران‌‌های مورد علاقه خود دارم. باآیکون ایموجی، می‌توانم به راحتی یکی از چند ایموجی مورد علاقه خود را برای شناسایی آسان آنها اختصاص دهم. با این حال، یک راهکار مهم وجود دارد.

ابتدا باید بدانید که چگونه ایموجی‌‌ها را به لیست‌‌ها در Google Maps اختصاص دهید.
در برنامه Google Maps، روی برگه Saved کلیک کنید.
به پایین بروید تا بخش Your lists را ببینید.
روی icon on any of the lists کلیک کنید.
در بالا، روی دکمه Choose icon کلیک کنید.
Choose an emoji را انتخاب کنید.
با انجام این کار، هر مورد در لیست شما دارای یک آیکون ایموجی متناسب خواهد بود. یک مرحله دیگر وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که آنها در نقشه قابل مشاهده باشند.
به طور پیش‌فرض، هر لیست به حالت hidden در نقشه تنظیم شده است. این اصلاح اصلی برای جلوگیری از هرج و مرج کامل با آیکون‌ها در همه جا است. با این حال، می‌توانید لیست‌های خاصی را روشن کنید تا مطمئن شوید که آیکون‌های ایموجی که انتخاب کرده‌اید هنگام نگاه کردن به نقشه قابل‌مشاهده هستند.
در برگه Saved ، به پایین بروید و بخش Your lists را پیدا کنید.
در سمت راست هر لیست، روی دکمه منوی سه‌نقطه کلیک کنید.
روی Show on your map کلیک کنید.
این تضمین می‌کند که مکان‌های موجود در لیست هنگام مشاهده نقشه شما قابل مشاهده باقی می‌مانند.

newsQrCode
برچسب ها: مکان گوگل مپ
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها