این بخش بهترین دستگاه‌‌های اینترنت اشیا را که باید در سال ۲۰۲۳ بشناسید مورد بحث قرار می‌‌دهد.خانه هوشمند بیشترین توجه را در بین حوزه‌‌های مختلف اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) به خود جلب می‌‌کند. در سال‌‌های اخیر، شرکت‌‌های بزرگی مانند گوگل، اپل و آمازون برای تبدیل شدن به برترین‌‌ها در زمینه خانه‌‌های هوشمند اینترنت اشیا با یکدیگر رقابت کرده‌‌اند.
این بخش بهترین دستگاه‌‌های اینترنت اشیا را که باید در سال ۲۰۲۳ بشناسید مورد بحث قرار می‌‌دهد.خانه هوشمند بیشترین توجه را در بین حوزه‌‌های مختلف اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) به خود جلب می‌‌کند. در سال‌‌های اخیر، شرکت‌‌های بزرگی مانند گوگل، اپل و آمازون برای تبدیل شدن به برترین‌‌ها در زمینه خانه‌‌های هوشمند اینترنت اشیا با یکدیگر رقابت کرده‌‌اند.
کد خبر: ۱۴۰۶۹۵۵
نویسنده حمیدرضا خاتونی - سردبیر کلیک

اتصال لوازم خانگی شما به اینترنت طیف وسیعی از مزایا و فرصت‌‌های هیجان انگیز را ارائه می‌‌دهد. دستگاه‌‌ها دیگر محدود به کار در خانه شما نیستند، اکنون می‌‌توان دستگاه‌‌ها را از هر مکان راه دور کنترل کرد. این ممکن است شامل روشن کردن چراغ‌‌های آشپزخانه هنگام تعطیلات یا تنظیم ترموستات از طریق تلفن در راه بازگشت به خانه باشد. می‌‌توانید از هماهنگی دستگاه‌‌ها با سایر دستگاه‌‌های متصل، مانند راه‌‌اندازی خودکار قهوه‌‌ساز هنگامی که در راه بازگشت به خانه هستید، خاموش کردن کولر خانه روشن کردن گاز بیشتر بهره‌‌مند شوید. پیشنهاد می‌‌کنم این بخش گزارش را میهمان من باشید تا از جدیدترین فناوری IoT شگفت‌زده شوید!

Google Home
Google Home یک بلندگوی هوشمند و دستیار دیجیتالی با صدای فعال است که به سوالات پاسخ می‌‌دهد، روز شما را مدیریت می‌‌کند، موسیقی پخش می‌‌کند و ابزارهای خانه هوشمند شما را کنترل می‌‌کند.

Nest Thermostat
ترموستات Nest یک دستگاه اینترنت اشیا است که به شما امکان می‌‌دهد با استفاده از تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌‌های هوشمند دمای خانه خود را از هر کجا تنظیم کنید.

Philips Hue Starter Kit
اگر اهل خودکارسازی لوازم خانگی و دستگاه‌‌های هوشمند هستید، احتمالاً قبلاً نام دستگاه IoT Philips Hue را شنیده‌‌اید. با تلفن هوشمند خود یا سایر دستگاه‌‌های متصل به اینترنت، می‌‌توانید از راه دور نور خانه خود را با لامپ‌‌های هوشمند Philips Hue تنظیم کنید.

دوشاخه‌‌های هوشمند Belkin WeMo
دوشاخه‌‌های هوشمند Belkin WeMo به شما این امکان را می‌‌دهند که دستگاه‌‌های خود را روشن و خاموش کنید، برنامه‌‌ریزی کنید و حتی مصرف انرژی را از تلفن هوشمند خود نظارت کنید.

قفل هوشمند آگوست
دستگاه آگوست Smart Lock IoT یک روش خاص برای ایمن سازی خانه شما است. با قابلیت قفل و باز کردن قفل در از هر جایی با استفاده از گوشی هوشمند یا دستیار هوشمند خانه، دیگر هرگز نگران حمل کلید فیزیکی نخواهید بود.

هاب SmartThings سامسونگ
با این دستگاه می‌‌توانید همه دستگاه‌‌های اتوماسیون خانگی مجهز به SmartThings خود را از یک مکان متصل و مدیریت کنید. می‌‌توانید از برنامه SmartThings در دستگاه تلفن همراه خود برای بررسی و تنظیم تنظیمات خانه هوشمند خود از هر جایی استفاده کنید.

ترموستات لیریک Honeywell
ترموستات می‌‌تواند از موقعیت مکانی گوشی هوشمند شما برای تنظیم خودکار دما در زمانی که خارج از خانه یا در خانه هستید استفاده کند.ترموستات را می‌‌توان با استفاده از دستورات صوتی از طریق Google Assistant کنترل کرد.

جاروبرقی رباتیک iRobot Roomba
جاروبرقی‌‌های رباتیک طوری طراحی شده اند که به تنهایی در خانه شما حرکت می‌‌کنند و به طور خودکار طبقات شما را پیمایش و تمیز می‌‌کنند.این جاروبرقی را می‌‌توان برای تمیز کردن به روش‌‌های مختلفی تنظیم کرد، مانند یک اتاق یک نفره یا کل خانه، و می‌‌توان آن را برای تمیز کردن طبق برنامه برنامه‌‌ریزی کرد.

دوربین‌‌های امنیتی Arlo
این دوربین به عنوان یک دستگاه IoT به راحتی در داخل یا خارج از خانه نصب می‌‌شوند و با ویژگی‌‌هایی مانند تشخیص حرکت، دید در شب و قابلیت‌‌های صوتی دو طرفه، فیلم‌‌هایی با کیفیت بالا ارائه می‌‌دهد.

درب بازکن هوشمند گاراژ Meross
در بازکن هوشمند گاراژ Meross روشی راحت و پیشرفته برای کنترل در گاراژ شما از راه دور ارائه می‌‌دهد. با قابلیت اتصال به شبکه وای فای منزل و کنترل از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند، می‌‌توانید به راحتی در گاراژ خود را از هر نقطه‌ای از جهان باز و بسته کنید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها