همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اکران رایگان مستندی از زندگی و خاطرات این شهید با عنوان "ردی از یک مرد" به کارگردانی "ساسان فلاح فر" در سینماهای استان کردستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۹۳۰۰۸

جام جم آنلاین- کردستان- رییس حوزه هنری کردستان روز دوشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ردی از یک مرد" روایت خاطرات "مرد میدان" شهید حاج قاسم سلیمانی از زبان مردم روستای "قنات ملک"؛ زادگاه این فرمانده بزرگ انقلاب اسلامی است.

امین مرادی افزود: مستند "ردی از یک مرد" توسط پخش رویش بهمن سبز امروز دوشنبه ۱۲ دی همزمان با سینماهای منتخب سراسر کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج، پردیس سینمایی آزادی بیجار و پردیس سینمایی مهر سقز به صورت رایگان اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان برای کسب اطلاع از سانس‌های اکران این فیلم و تهیه بلیط می‌توانند به سایت گیشه هفت مراجعه کنند، گفت: این مستند ۷۷ دقیقه‌ای که توسط بنیاد مکتب حاج قاسم تهیه شده در بخش "بلند ملی و مسابقه شهید آوینی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت" نیز حضور داشته است.

در خلاصه داستان این مستند آمده است: برای شناخت حاج قاسم سلیمانی کمی باید به عقب برگردیم به سال‌های دور که او عشایرنشین بود؛ به روستای زادگاهش قنات‌ملک در کرمان؛ به میان مردمی که هر کدام قصه و ردی از این بزرگ‌مرد در زندگی‌شان دارند تا با آن زبان بی‌تکلف روستایی برایمان روایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها