واتو واتو

«پرنده ای سریع ، خارق العاده ، اعجاب انگیز، موجودی جالب توجه، قهرمانی به نام واتو واتو.»
«پرنده ای سریع ، خارق العاده ، اعجاب انگیز، موجودی جالب توجه، قهرمانی به نام واتو واتو.»
کد خبر: ۱۳۸۹۰۵۶
نویسنده مریم فلاح

تیتراژ کارتون با نریشن پرهیجان «اصغر افضلی» و صد البته موسیقی فوق العاده شنیدنی اش، بچه ها را برای تماشا سر ذوق می آورد.

یک پرنده سیاه وسفید تخم مرغی شکل،با دمی درازبه نام «واتو واتو» که هنگام وقوع حوادث وبلایای طبیعی سر و کله اش پیدا می شد.

«واتو واتو» از سیاره ی مکعبی شکلی به نام «آگوست»، به سرزمینی آمده بود که ساکنینش حیوانات کله غازی به نام «سواز» بودند.

محیط زندگی آنها شهرهایی شبیه به فضای زندگی شهرنشینی انسان ها بود.سوازها واجد ویژگی های اغراق آمیز از رفتارهای انسانی بودند. برخی از آنها سرپرستی حیوانات اهلی به نام کرِدو- گربه های کروی شکل - و موجودات مشابه آن را برعهده داشتند! منتهی به جهت بی فکر بودنشان ،معمولا زندگی آنها را به خطر می انداختند.

واتو واتو قدرتی جادویی داشت، ، درمواقع خطر،با سوت زدن ،سه هم نژادش را از فضا فرا می خواند و آنها در حالی که تکثیر می شدند ،مانند ستاره های دنباله دار به طرف او می آمدند تا در چالش مورد نظر، به او کمک کنند.آنها قادر بودند خودشان را به هر شکلی تبدیل کنند ﻭ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ، ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻞ ﻣﺸﮑﻼﺕ استفاده می کردند. مثلا اگر پل شهر شکسته بود به هم پیوسته و پل می شدند یا در مواقع حریق از بهترین آتشنشان ها بودند. کیفیت محیط زیست، مشکلاتی پیرامون صنعت و مساله حمایت ازحیوانات موضوع بسیاری از قسمت های کارتون «واتو واتو» بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها