نگاهی به اتفاقات مهم رسانه ملی که در ۱۴۰۰ رقم خورد

نیم‌سال با رویکرد تازه

محمدکاظم انبارلویی، فعال سیاسی و رسانه و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

پشت تغییرات بخش‌ های خبری، اتاق فکری قوی وجود دارد

یک فعال سیاسی و رسانه با مثبت دانستن تحولات در بخش‌های خبری سازمان صدا و سیما می‌گوید: خوشبختانه و با حضور دکتر پیمان جبلی به عنوان رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تحولات مثبتی به‌خصوص در بخش‌ های خبری این سازمان رخ داده و مردم این موضوع را به‌خوبی احساس می‌کنند. اتفاقات جدید در بخش‌های خبری هم اقدام مثبتی است که در این روزها توسط رسانه ملی انجام گرفته است.
کد خبر: ۱۳۵۸۳۳۰

محمدکاظم انبارلویی می‌افزاید: البته پیشنهادهایی هم دارم و این‌که مسؤولان رسانه ملی باید روی خبرهای خوب هم سرمایه‌گذاری کنند و درباره دستاوردهای انقلاب بیش از گذشته صحبت شود و زیبایی‌های زیست مردم بر اساس فرهنگ اسلامی در بخش‌های خبری منعکس شود. برنامه‌هایی مثل «بدون تعارف» عمق زیبای‌های انقلاب و زیبایی‌های زیست مردم با فرهنگ اسلامی را به نمایش می‌گذارد و در بخش‌های دیگر خبری سازمان نیز باید روی این نوع خبرها به عنوان اخبار اصلی سرمایه‌گذاری شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه بیان می‌کند: نقد دولت و مسؤولان باید قوی‌تر از قبل در رسانه ملی ادامه پیدا کند. البته این نقدها باید سمت و سوی اصلاح داشته باشد، نه کد دهی به عناصر ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران باشد. خبرهای بد باید با رویکردی صحیح و هوشمندانه، جامعه را به سمت اصلاح سوق دهد. رویکرد جدید سازمان صداوسیما در برخورد با مسؤولان، بسیار مثبت است که امیدوارم این سازمان با تدابیر جدید و هوشمندانه بتواند ابتکار عمل را از رسانه‌های بیگانه، دشمنان انقلاب و ملت ایران در بخش تولید خبر بگیرد.

انبارلویی تصریح می‌کند: پشت تغییرات بخش‌های خبری یک اتاق فکر قوی وجود دارد که بسیار هوشمندانه عمل کرده است. رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند باید یک اتاق فکر قوی و هوشمند در رسانه ملی وجود داشته باشد و من فکر می‌کنم در دوره دکتر جبلی این اتاق فکر به وجود آمده و هوشمندانه عمل می‌کند و رسانه ملی رو به اصلاح است.

گروه رسانه روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها