گفت‌و‌گو با مسعود روشن‌پژوه که برنامه «احوالپرسی» را در شبکه ۲ دارد

الکمون رو آویختیم

سپیده خداوردی، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «احوالپرسی»، درباره شیوه‌های منحصر به فرد تربیتی خود در رابطه با پسر نوجوانش صحبت کرد.
کد خبر: ۱۳۵۷۲۵۰

به گزارش جام جم، خداوردی در توضیح این موضوع که چرا به اتفاق پسر کم سن و سال خود به برنامه آمده، توضیح داد: «من از هنگامی که سانیار یک کودک بود، او را با خودم سر صحنه می‌بردم تا از نزدیک با کار مادرش آشنا شود. همیشه در گوشه‌ای از لوکیشن فیلمبرداری حضور داشت و مرا از نزدیک جلوی دوربین می‌دید تا بداند دقیقا با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنم و از سوی دیگر وقتی به او می‌گویم که خسته هستم، دقیقا بداند که چرا این رخوت اتفاق افتاده و بیشتر با من راه بیاید» این بازیگر همچنین تأکید کرد که اصراری به بازیگر شدن فرزندش ندارد و این تصمیم صرفا برای آگاه سازی او پیاده می‌شود.

سپیده خداوردی که اخیرا با ایفای نقش «مع گو» در سریال «کلبه عمو پورنگ» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور شهرت خاصی در بین کودکان و نوجوانان به دست آورده، گفت: «پسرم سامیار بدون اینکه خودش بداند، کمک بزرگی به من کرده تا بتوانم کاراکتر مع گو را طراحی کنم و جان ببخشم. در خیلی از موقعیت‌ها از رفتارهای پسرم الهام گرفتم و در واکنش به خیلی از اتفاقات قصه همان کاری را انجام می‌دهم که سامیار انجام می‌دهد. مادر شدن یک اتفاق بی نظیر است که حتی در امر بازیگری هم به کار آدم می‌آید».

این بازیگر که دارای مدرک تحصیلی موسیقایی است درباره این هنر خود هم توضیحاتی داد و گفت: «ساز تخصصی من کنترباس است که ساز بسیار بزرگ و سنگینی به حساب می‌آید. در اولین سالهایی که تمرین می‌کردم مادرم همیشه به شوخی می‌گفت دخترم، چرا به سراغ سازهای کوچک و سبک مثل فلوت و کلارینت نرفتی؟ آخر کنترباس چه سازی است که اندازه خودت قد و وزن دارد؟ من این ساز را به دلیل بزرگی بیش از حدش در خانه نداشتم و برای همین در مدرسه می‌ماندم و تمرین می‌کردم. زمانی هم که آن را به خانه آوردم هنگامی مشغولش می‌شدم که کسی خانه نباشد، چراکه صدای بسیار بلندی دارد. خلاصه آن که برای موسیقی هم خیلی زحمت کشیدم اما قسمت این بود که بازیگری پررنگ شود، با این حال، از این هنر در تولید یک کتاب صوتی بهره گرفتم. کتاب من با نام «قاصدک سپید» که در حقیقت روایتگر زندگی خود من است با صدای من و آهنگسازی خودم تولید شده و به نوعی حدیث نفس خودم را با مردم در میان گذاشته‌ام».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها