مجتبی کبیری در گفتگو با رادیو صبا همسرش را اولین شنونده و ناظر ترانه‌هایش معرفی کرد.
کد خبر: ۱۳۵۳۹۲۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه موسیقی محور صباهنگ هر روز از شنبه تا چهارشنبه با پخش موسیقی‌های درخواستی تقدیم شنوندگان آن می‌شود.

این برنامه در بخش مهمان ویژه در هر قسمت میزبان یکی از هنرمندان عرصه موسیقی می‌شود. صباهنگ روز دوشنبه ۲۹ آذر میزبان مجتبی کبیری خواننده خوب کشورمان بود و با وی درباره آخرین آثارش گفتگو کرد.


کبیری در گفتگو با رادیو صبا از امپراطور، دلباخته و نگاه به عنوان کار‌های منتشر شده در دوران کرونا نام برد و خبر است انتشار ترانه ویژه شب یلدا داد.

مجتبی کبیری درباره کار در عرصه موسیقی گفت حدود ۱۸ سال است که به صورت تخصصی در این عرصه کار می‌کنم با آهنگسازی و تدریس شروع کردن و کم کم به سمت خوانندگی رفتم.

وی در ادامه گفت اولین کسی که به من گفت صدای خوبی داری و مرا به خوانندگی تشویق کرد همسرم بود و هنوز هم اولین ناظر و شنونده ترانه هایم اوست.

وی درباره ویژگی خاص صدایش توضیح داد: صدایم موهبت خداست، ولی صدا نیز مثل همه بدن نیاز به ورزش دارد، اما من خوب تمرین میکنم و همیشه آواز می‌خوانم تا صدای گرمی داشته باشم.

برنامه صباهنگ هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و اجرای فریبا باقری تقدیم مخاطبان می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش گفتم گفت سایت رادیو صبا شنونده این مصاحبه باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها