برنامه شب اناری ویژه شب یلدا روز سه شنبه 30 آذر ماه ساعت 22 به تهیه کنندگی موسی نظری از رادیو سلامت پخش می شود.
کد خبر: ۱۳۵۳۷۹۶

مرجان قندی، مشاور و سردبیر برنامه شب اناری در این باره به جام جم می گوید: ویژه برنامه شب اناری از ساعت 22 به مدت دو ساعت از گروه سلامت جسم رادیو سلامت به مناسبت شب یلدا تهیه و پخش می شود. ما در این برنامه بخش های متنوعی را تقدیم شنوندگان خواهیم کرد. مسابقه، گزارش هایی از استان های مختلف پیرامون آداب و رسوم در شب یلدا و ... پخش می شود.

وی ادامه می دهد: همچنین با مدافعان سلامت صحبت می کنیم و خاطراتی که از یلداهای گذشته دارند را تعریف خواهند کرد. فال حافظ برای شنوندگان هم می گیریم. همچنین پزشکان از یلداهای گذشته برای شنوندگان می گویند. در ویژه برنامه شب اناری هم درباره خوراکی های این شب و خواص آن خواهیم گفت. به هر حال مردم باید مراقب باشند که دورهمی ها منجر به گسترش بیماری کرونا نشود. این برنامه به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی مسعود خواجه وند و رحیمیان پخش می شود. برنامه شامل آیتم های متنوع است. مستندهای گزارشی با نام طعم انار داریم که سری به بازارهای شب یلدا می زنیم و حال و هوای مردم را جویا می شویم.

قندی اشاره می کند: مسابقه از کی بپرسیم بین نسل های مختلف پدران و نوه هاست که تولیدی ضبط شده و در این برنامه پخش می شود. در بخش طلایه داران با ایثارگران مدافعان سلامت صحبت می کنیم که شب یلدا شیفت هستند و به مردم خدمات می دهند. همچنین بخش های نمایشی و طنز برای شنوندگان تدارک دیده شده است و تلاش می کنیم دو ساعت شادی بخش را برای مردم در نظر گرفتیم. در مجموع سعی داریم مردم را با سنت های شهرهای مختلف ویژه شب یلدا آشنا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها