کمند امیرسلیمانی از سختی‌های ابتلای برادرش به کرونا گفت

وقتی پزشکان امیدی نداشتند

کمند امیرسلیمانی، بازیگر تلویزیون، برای اولین‌بار از احتمال مرگ برادرش در اثر ابتلا به کرونا صحبت کرد.
کد خبر: ۱۳۴۴۶۷۲

به گزارش جام‌جم، این بازیگر که مهمان اولین قسمت برنامه «احوالپرسی» بود ابتدا درباره شرایط سخت همه‌گیری ویروس کرونا گفت: «ما در هر دوره‌ای باید سعی کنیم بنا به اقتضای آن دوران زندگی کنیم تا سختی‌ها بگذرد. همانطور که ما در نوجوانی مان جنگ و پیامدهای آن تحمل کردیم امروز هم باید کرونا و پیاندهای آن تحمل کنیم. زمان جنگ و بمباران‌ها مرتب برق‌ها قطع می‌شد و ما زیر نور شمع درس می خواندیم و مشق می‌نوشتیم. اما بالاخره آن سختی‌ها هم تمام شد. بنابراین امروز هم باید سعی کنیم با شرایط کنار بیاییم و نگذاریم کرونا زندگی ما را مختل کند و بر جریان روزمره و طبیعی زندگی‌مان غلبه کند.»

او در ادامه از دورانی که برادرش، سپند امیرسلیمانی، به کرونا مبتلا شده بود و تجربیات سخت‌ش گفت: «حدود پنج ماه پیش سپند کرونا گرفت و ریه‌اش درگیر شد. متاسفانه دارویی که برای درمان ریه او تجویز کردند باعث شد که روده‌اش سوراخ شود. بعد از آن عفونت وارد خون‌ش شد و کل بدن را گرفت. سپند به شوخی در توصیف مریضی‌اش می‌گوید به جز مرگ همه اتفاق‌های کرونا را تجربه کردم.»

امیرسلیمانی ضمن تاکید براینکه عوارض این چنینی بسیار نادر است، گفت: «وقتی برادرم را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند پزشک معالج‌شان من صدا کردند و گفتند شرایط برادرتان بسیار وخیم است و دیگر خیلی از دست ما کاری بر نمی‌آید و باید صبر کنیم و امیدوار باشیم که بتوانند از این شرایط بگذرند. من همان موقع تصمیم گرفتم درباره این موضوع با هیچ کس صحبت نکنم. به خصوص به پدر و مادرم چیزی نگویم و این موضوع را پیش خودم نگه دارم.»

این بازیگر مشهور درباره علت این تصمیم‌اش گفت: «نمی‌خواستم این انرژی منفی پخش شود و حتی هر کی لطف می‌کرد و حال سپند را می‌پرسید تاکید می‌کردم که خوب است و به زودی بهتر هم می‌شود. به همین ترتیب هفته بسیار بدی را در حالیکه دیگر پزشکان به بهبودش امیدی نداشتند سپری کردیم و خداراشکر خطر بخیر گذشت و البت درس‌های مهمی برای من داشت و فهمیدم چقدر چیزهایی ساده‌ای در زندگی‌مان وجود دارد که باید هر روز بابت آنها شکرگزار باشیم در حالیکه اصلا نمی‌بینم‌شان.»

«احوالپرسی» برنامه جدید شبکه دو به سردبیری و نویسندگی سارا کنعانی، کارگردانی ندا غفاری و تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی است که هر پنجشنبه بعد از اخبار ۲۰:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.

احمدرضا معراجی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها