کمند امیرسلیمانی از سختی‌های ابتلای برادرش به کرونا گفت

وقتی پزشکان امیدی نداشتند

سعید امیرسلیمانی، پدر سپند امیرسلیمانی تازه ترین وضعیت جسمانی پسرش را پس از عمل جراحی تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۰۴
سعید امیرسلیمانی، در گفت و گو با جام جم آنلاین درباره آخرین وضعیت درمانی پسرش تا ظهر امروز چهارشنبه 26 خرداد بیان کرد: من و سپند و یکی دیگر از همکارانمان هر سه با هم حدود 15- 20 روز پیش سر صحنه فیلمبرداری «کلبه عموپورنگ» به کرونا مبتلا شدیم. چند سالی می شود که سپند به دلیل ناراحتی سطحی ریه اش به دکتر مراجعه می کند و ابتلا به کرونا باعث شد ریه اش 15 درصد درگیر شود. به بیمارستان عرفان مراجعه کرد و بعد از چند روز بستری به دلیل نامناسب بودن فضای آنجا، برای طی شدن باقی مراحل درمان به منزل آمد. در منزل هم البته پزشک می آمد و ویزیتش می کرد، اما یکدفعه دچار دل درد شدید شد و در بیمارستان متوجه شدند که روده کوچکش به دلیل عوارض ناشی از کرونا (که حتی می تواند داروهایی که در این مدت مصرف می کرده باشد) سوراخ شده است.
 
او در عین حال تاکید کرد: ما پیش از این جایی نشنیده بودیم که از عوارض کرونا سوراخ شدن روده است، اما ظاهرا چنین عارضه ای بارها رخ داده و چیز عجیبی نیست.
 
امیرسلیمانی در پایان اظهار کرد: دو روز پیش روی سپند عمل جراحی انجام شد و خوشبختانه از دیروز حال عمومی اش کمی بهتر است، اما پزشکان تشخیص داده اند که چند روز آینده را باید در بیمارستان بستری باشد. متاسفانه به من و همسرم به هیچ وجه اجازه نمی دهند که به ملاقات سپند برویم، اما کمند، دخترم می تواند وارد بخشی که سپند بستری شده برود و از دور او را ببیند. 
 
ساناز قنبری/ جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها